أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۹۳۴۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۷     ۰۶ آذر ۱۳۹۷
وزیر کشور سابق پاکستان سرانجام مُهر سکوت را شکسته و دلایل جدا شدن خود از حزب نواز و عدم تمایل به حزب تحریک انصاف را بیان کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، جدا شدن «چوهدری نثار» وزیر کشور سابق پاکستان از حزب نواز را می‌توان نقطه ابتدایی شکست این حزب دانست و که در ادامه به زندانی شدن نواز شریف و تحت تعقیب قرار گرفتن خانواده او ملحق شد.
 
جیو تی وی در این خصوص نوشت: سرانجام چوهدری نثار سکوت را شکسته و در مورد مشکلات آن زمان سخن گفت.

وزیر کشور سابق پاکستان گفت: «عمران خان» نخست وزیر پاکستان دوست دوران کودکی من بود و حتی در یک جلسه خصوصی از من خواست که به تحریک انصاف بپیوندم ولی وقتی دیدم که با پیوستن به تحریک انصاف مجبورم به حزب نواز توهین کنم این پیشنهاد را نپذیرفتم.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط پیش از انتخابات می دانستم که عمران خان نخست وزیر می‌شود ولی با این حال پیشنهاد او را قبول نکردم.

چوهدری نثار با اعلام اینکه در حزب نواز علیه او توطئه صورت می گرفت، اظهار داشت: برخی می گفتند که من قصد خیانت به حزب را دارم و به این دلیل علیه تحریک انصاف و شخص عمران خان صحبت نمی‌کنم حتی یک بار شخص نواز شریف از من خواست یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کنم و در آن حقایق را بگویم ولی من حدس زدم که منظور او این است که در این کنفرانس از عمران خان بدگویی شود و به همین دلیل من برگزاری کنفرانس را رد کردم.

وزیر کشور سابق پاکستان تاکید کرد: کشور از سخت‌ترین دوران تاریخ خود عبور می‌کند و نباید با اشتباهات فردی باعث بروز مسائل بزرگ شویم.

این سیاستمدار برجسته پاکستان اضافه کرد: عمران خان مدعی است که به تمام مفاسد اقتصادی رسیدگی می کند و اجازه نمی دهد که هیچ مجرمی از چنگ قانون فرار کند حال آنکه این وظیفه دولت نیست و دستگاه قضایی موظف است این کار را انجام دهد.

چوهدری نثار افزود: طی ماه‌های اخیر فشار علیه احزاب و چهره های اپوزیسیون بسیار زیاد شده است و ما توقع داریم که حسابرسی از افراد بدون قصد و غرض شخصی صورت بگیرد.

گفتنی است چوهدری نثار با افزایش مشکلات حزب نواز به صورت ناگهانی این حزب را ترک کرد و علی رغم شرکت مستقل در انتخابات نتوانست نامزد حزب تحریک انصاف را شکست دهد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها