أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۹۴۱۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۰۷ آذر ۱۳۹۷
«سیامک نعمتی» در جریان تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس تهران مصدوم شد تا حضورش در دیدار برابر ماشین سازی تبریز در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، تمرین امروز مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر از ساعت 11در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.
شروع تمرین با «استیلینوویچ» مربی بدنساز بود که بدن‌ها را گرم کرد. سپس در نیمی از زمین بازی هندبال انجام شد که بازیکنان باید به روشی که کادر فنی می‌خواست گلزنی می‌کردند.
در ادامه و با اعلام برانکو، بازی فوتبال در نیمی از زمین در دستور کار قرار گرفت. شوت به دروازه و تمرینات بدنی، بخش‌های بعدی کار سرخپوشان بود.
در تمرین امروز، نعمتی از ناحیه کشاله دچار آسیبب دیدگی شد و از ادامه تمرین بازماند. همچنین شجاع خلیل‌زاده که احساس درد داشت، در اواخر تمرین از سوی کادر پزشکی دستور استراحت گرفت.
حضور نعمتی در بازی فردا با این شرایط بعید به نظر می‌رسد تا نظر نهایی توسط کادر پزشکی اعلام شود. نعمتی در دیدار هفته قبل برابر تراکتورسازی هم با مصدومیت مواجه شده بود.
تیم فوتبال پرسپولیس تهران که هم اکنون در رتبه چهارم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد، فردا از هفته چهاردهم این رقابت ها به میهمانی ماشین سازی تبریز خواهد رفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها