يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۹۴۱۳
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۰۷ آذر ۱۳۹۷
چندی پیش همسر دوم نجفی گفت که عاشق شدیم و ازدواج کردیم؛ اما در فضای مجازی شایع شد که شهردار اسبق تهران خودکشی کرده است اما همسر جدید به جد این موضوع را تکذیب کرد.
به گزارش پایگاه 598، محمدعلی نجفی  شهریور ماه سال ۹۶ شهردار تهران شد و اواخر اسفند به دلیل بیماری استعفا کرد و در ابتدای سال ۹۷ بهشت را ترک کرد.
 
در همان ایام موضوعات زیادی درباره استعفای نجفی مطرح شد. اما همسر جدید شهردار سابق تهران بعد از ماه ها پرده از حواشی برداشت و گفت: هر فردی می تواند عاشق شود و ازدواج کند، همه انسان ها تا زمانی که جان دارند حس دوست داشتن در وجودشان است ما هم عاشق شدیم و ازدواج کردیم.

خانم جدید نجفی ادامه داد: یک عده می گویند اینها طلاق می گیرند و اختلاف سنی دارند، این حرف ها چیست؟ این سخنان را می گویند  تا به زعم خود برای تخریب دکتر نجفی نظرها را جلب کنند، متاسفانه به من تهمت زدند که من زن صیغه ای دکتر نجفی هستم در حالیکه من عقدنامه دارم و حتی اگر صیغه هم باشد هیچ مشکلی نداشت.


چند روزی است در فضای مجازی خبری مبنی بر خودکشی شهردار اسبق تهران در یک هتل دست به دست می شود.خبرنگار ما با تعداد زیادی از اطرافیان شهردار تهران تماس گرفت و آنها اصلا از موضوع خبری نداشتند.

بهروز شجاعی که در زمان حضور نجفی در شهرداری تهران معاون رسانه مرکز ارتباطات شهرداری تهران بود در توئیتی گفت که این خبر کذب محض است و همین چند دقیقه پیش با نجفی حرف زده است.


همچنین میترا استاد همسر دوم محمد علی  نجفی در گفتگو با امید_مردم ضمن تکذیب خبر خودکشی شهردار اسبق تهران رسانه ها را به رعایت تقوای الهی و اخلاق دعوت کرد و گفت:امیدوارم روزی شاهد پایان این همه بی اخلاقی و دروغگویی در فضای سیاسی کشور باشیم.


شنیده شد  که فردی به نام محمد علی نجفی به دلیل خودزنی به اورژانس منتقل شده است.

یک منبع مطلع در اورژانس کشور گفته است: شخصی هم نام محمدعلی‌نجفی  اقدام به خودزنی کرد که همین مسئله باعث شد که برخی فکر کنند آقای نجفی٬ شهردار پیشین تهران خودکشی کرده است.


همچنین حسن رسولی عضو شورای شهر تهران در واکنش به خبر خودکشی محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران گفت: با  نجفی تماس گرفتم. ایشان به حمد الله از هر حیث سالم و سرحال بود و از رواج شایعه خودکشی متعجب و متاسف! جای نگرانی نیست.
 
منبع: فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها