کد خبر: ۴۴۹۴۳۶
زمان انتشار: ۰۹:۳۷     ۰۸ آذر ۱۳۹۷
متأسفانه دروغگویی درباره «مردم» و نگاه کردن به مشکلات آنها با چشم تحقیر و تفرعن، دیرگاهیست در اردوگاه جریان چپ وجود دارد.
به گزارش پایگاه 598، «سعید حجاریان»، فعال اصلاح‌طلب و از تئوریسین‌های این جریان خاص سیاسی طی یادداشتی در شماره اخیر نشریه صدا (ارگان حزب کارگزاران) با تأکید بر توجه به امر «سیاست» نوشته است: «اکنون در زمانه ناتوانی و ناکارآمدی دولت و فشارهای خارجی، مردم به بقای خود می‌اندیشند و عیان و نهان حقوق هم‌نوعشان را پایمال می‌کنند و بخشی از آنها به لطایف‌الحیل دست در جیب دیگری می‌کنند. باید پرسید در چنین شرایطی رویکرد نصیحت محور و تأکید بر امر اجتماعی چه افقی را پیش روی ما خواهد گشود؟»

*متأسفانه دروغگویی درباره «مردم» و نگاه کردن به مشکلات آنها با چشم تحقیر و تفرعن، دیرگاهیست در اردوگاه جریان چپ وجود دارد.

پیش از حجاریان، فرد دیگری که سایت جماران از وی با عنوان آیت‌الله یاد کرده بود نیز از این گفت که مردم به دلیل مشکلات اقتصادی در حال کنتوردزدی هستند!

جالب است که سعید حجاریان در حالی مدعی دزد شدن مردم به دلیل مشکلات اقتصادی شده که همزمان دولتی را که با رأی امثال خودش و با تبلیغات پرطمطراق اصلاح‌طلبان در دامن مردم نشست را یک دولت ناتوان و ناکارآمد معرفی می‌کند.
مع‌الوصف اما بایستی اشاره کرد که شرایط کشور آنطور که فعالان چپ تأکید دارند سیاه نیست و سعید حجاریان نیز برای محقق شدن تئوری چندین ساله خود مبنی بر ایجاد «فتنه اقتصادی» و آتش گرفتن کشور است که چنین حرف‌های سیاه‌نمایانه‌ای را مطرح می‌کند.

و گرنه او خود بهتر از همه می‌داند که اگر دزدی در جامعه ایران شیوع داشت؛ امروز آقای حجاریان نمی‌توانست فرضیات سیاسی خود را آزادانه به پیش ببرد!

اصلاح‌طلبان در اشاره به بروز برخی مشکلات اقتصادی که دولت مورد حمایتشان پدید آورده است؛ غیر از دزد شدن مردم! از مقولاتی مثل خشن شدن مردم و ازدیاد طلاق نیز سخن گفته‌اند.

گفتنیست، ملعبه کردن مردم و توهین به آحاد جامعه، بخشی از ژنتیک جریان سیاسی خاص است که در اعصار مختلف سیاسی به صور گوناگون بروز می‌یابد.
مردم لشکر قابلمه بدست‌ها هستند، مردم ایران خشن و حسود هستند، لبوفروش‌ها و راننده تاکسی‌ها دانشی در مسائل سیاسی ندارند و سر بقای ایران از پفیوزی ماست! بخشی از صحبت‌هایی است که چپ‌ها طی اعصار گذشته درباره مردم ایران به زبان آورده‌اند.

قبل از حجاریان، ترامپ نیز مردم ایران را به گرسنگی و تروریست بودن متهم کرده بود.

منبع: مشرق
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها