أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۹۴۶۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۰۸ آذر ۱۳۹۷
تهیه‌کننده سریال حضرت موسی(ع) با بیان اینکه فیلم‌نامه این سریال آماده شده و تنها منتظر بودجه برای شروع کار هستیم، از تمرکز برای توافق با بازیگران شاخص سینما برای قبول ردای حضرت موسی(ع) خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، سیداحمد میرعلایی، تهیه‌کننده سریال حضرت موسی(ع) درباره آخرین وضعیت این سریال که از تولیدات الف ویژه سیمافیلم به شمار می‌آید، گفت: در حال حاضر فیلم‌نامه این سریال تقریبا به طور کامل بازنویسی شده و تنها بخش پایانی و روتوش نهایی آن مانده است که این موارد نیز می‌تواند در مرحله پیش‌تولید انجام شود.

وی افزود: اکنون می‌توان گفت که فیلم‌نامه کاملا آماده برای شروع پیش‌تولید است. بر همین اساس مکاتبات با صداوسیما انجام شده و ما تنها منتظر تصمیم صداوسیما هستیم. حتی برآورد‌های خود را ارائه داده‌ایم و این برآورد‌ها بررسی نیز شده است. در نهایت وقتی آنها به نتیجه برسند و شروع به تامین اعتبار کنند، بلافاصله کار را شروع خواهیم کرد.

میرعلایی در پاسخ به اینکه آیا بازیگر نقش حضرت موسی(ع) انتخاب شده یا خیر، بیان کرد: هنوز کسی برای نقش حضرت موسی(ع) انتخاب نشده، ولی تمرکزمان روی این موضوع است که برای ایفای این نقش با یکی از بازیگران شاخص سینما به توافق برسیم. البته علاوه بر این موضوع روی چهره‌های دیگری نیز در حال کار هستیم و نهایتا در ادامه کار بازیگر این نقش مشخص خواهد شد.

این تهیه‌کننده با بیان اینکه در حال بررسی هستیم تا از بازیگران گمنام تئاتر به خصوص از شهرستان‌ها نیز در این پروژه حضور داشته باشند، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های ما بعد از آغاز پیش‌تولید، اعلام فراخوان تست بازیگری از کسانی بوده که به ایفای نقش در این پروژه علاقمند هستند. چراکه ما به هر صورت علاقمندیم تا بهترین بازیگران را برای بازی در نقش‌های این پروژه انتخاب کنیم و بر همین اساس معروفیت یا گمنام بودن بازیگران الویت اصلی ما نیست.

وی با بیان اینکه تقریبا سه سال است که تمام سعی و تلاش خود را معطوف این سریال کرده است، گفت: همه اقداماتی که از آن صحبت شد؛ از این جهت بوده که هدف ما تولید کار به شدت باکیفیتی است. قطعا انتخاب درست بازیگران این سریال یکی از مهمترین عوامل برای رسیدن به چنین هدفی است. در نهایت ما باید برای سریالی که هزینه دکور، صحنه و موارد دیگرش نیز تا این اندازه بالاست؛ به سراغ بهترین بازیگران موجود برویم و به بهترین نحو ممکن از حضور با کیفیت آنها بهره ببریم.

تهیه‌کننده سریال حضرت موسی(ع) همچنین درباره خبر مطرح شده در خصوص توقف پروژه‌های الف ویژه تلویزیون به دلیل کمبود بودجه، اظهار داشت: چنین خبری را بنده نشنیده‌ام و درباره آن قضاوتی هم ندارم. می‌دانم که تلاش تلویزیون این است که سریال حضرت موسی‌(ع) راه بیفتد و قطعا ما هم تمام تلاش خود را برای هرچه بهتر ساختن آن به کار خواهیم بست.

میرعلایی با بیان اینکه در حال حاضر گروه آماده برای شروع پیش‌تولید سریال است، گفت: ما نیازمند پشتیبانی تلویزیون هستیم و اگر این پشتیبانی انجام شود، اکنون آماده هستیم که مقدمات کار را فورا آغاز کنیم و چند ماه بعد پروژه را کلید بزنیم چراکه چند ماهی است، گروه‌های مختلف پروژه ازجمله گروه صحنه، لباس و... آماده شروع کار هستند و فقط باید قرارداد ببندیم تا آنها وارد عمل شوند و به این صورت پروژه آغاز شود.

وی در پاسخ به این سوال که صداوسیما در جواب آمادگی مطرح شده از سوی شما چه پاسخی داده، گفت: به ما گفته‌اند که فعلا تامل کنید تا مراحل اخذ بودجه طی شود. با توجه به اینکه سریال حضرت موسی(ع) پروژه سنگینی است، برای به سرانجام رسیدن آن، باید مراحل اداری طی شود ولی هر زمان که به ما بودجه بدهند؛ ما قادریم که فردای آن روز کار را شروع کنیم.

لازم به ذکر است که چندی پیش قائم‌مقام رئیس سازمان صدا‌و‌سیما از توقف پروژه‌های نمایشی فاخر در این سازمان به دلیل کمبود اعتبار قابل ملاحظه خبر داده بود.

منبع:ایلنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها