أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۹۴۶۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۰۸ آذر ۱۳۹۷
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از اختصاص ۱۰۳ میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: براساس دستور رئیس جمهور تا پایان سال دو بار دیگر سبد حمایتی به مددجویان تعلق می‌گیرد.
به گزارش پایگاه 598، پرویز فتاح شامگاه چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: در جامعه هدف برای کمک‌های موردی و بیماران صعب العلاج کمک‌های زیادی انجام شده و در حال انجام است.

وی بیان کرد: وظیفه داریم در این شرایط حساس اقتصادی به افراد نیازمند و محروم بیشترین خدمت را داشته باشیم، روزگار سختی است و شرایط سخت‌تری را برای جامعه هدف رقم زده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه سومین سفر ما به این استان است افزود: در سفرهای قبلی تصمیماتی گرفته شده و در این سفر دنبال می‌شود.فتاح با بیان اینکه در شرایط سخت اقتصادی، تحریم هستیم اما مردم خراسان جنوبی 20 درصد بیشتر از سال قبل کمک کردند و با وجود مشکلات اقتصادی از نیات خیر مردم چیزی کم نشده است.

وی اظهار داشت: عنایت دولت و مجلس به کمیته امداد در این چند ماه بیشتر شده است و امروز از دفتر ریاست جمهوری  نامه‌ای دریافت شد که جامعه هدف امداد تا پایان سال دو بار دیگر از بسته حمایتی برخوردار می‌شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در استان خراسان جنوبی هیچ پشت نوبتی برای دریافت وام اشتغال، جهیزیه و مسکن نیست.
فتاح تصریح کرد: امسال 103 میلیارد تومان از سه منبع دولت، مجلس و از محل تبصره 16 تسهیلات اشتغال پایدار و صندوق امداد در نظر گرفته شده که تاکنون 45 درصد آن جذب شده و هنوز جا دارد رقم‌های بیشتری جذب شود  امید است تا پایان سال نیز مقادیری جذب شود.

وی افزود: بخشی از عملکرد امداد در استان خراسان جنوبی قابل قبول است اما کفایت نمی‌کند چون باید به جامعه هدف بیشترین رسیدگی شود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد: در استان خراسان جنوبی همه جامعه هدف بسته حمایتی خود را دریافت کردند و پیش‌بینی شده امسال بتوانیم جامعه هدف بین 10 تا 15 درصد کاهش یابد اما امسال تنها در خراسان جنوبی در مدت 4 ماه تعداد 4 هزار و 200 نفر تحت حمایت امداد در خراسان جنوبی قرار گرفتند.

فتاح افزود: در خراسان جنوبی کسی در صف دریافت هدیه جهیزیه نیست و سال گذشته دولت 90 درصد بودجه خراسان جنوبی را پرداخت کرد و در این هشت ماه دولت بودجه کمیته امداد را به طور کامل پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه افزایش کمک‌های مردمی به مجموعه کمیته امداد نشان می‌دهد ترفندهای رسانه‌ای دشمن بی ثمر بوده است افزود: در راستای کاهش فشار اقتصادی بر مردم تلاش شده تا سبد حمایتی به افرادی که تازه به جمع مددجویان کمیته امداد افزوده شدند پرداخت شود.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها