أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۹۵۱۶
زمان انتشار: ۱۰:۳۶     ۱۰ آذر ۱۳۹۷
باشگاه فولاد خوزستان برای سرمربیگری تیم خود با افشین قطبی به توافقات اولیه دست یافته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، در حال حاضر تیم فولاد خوزستان پس از برکناری ایلی استن رومانیایی، عزیز فریسات را به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت خود دارد. فولادی ها در انتظار هستند که سرمربی بعدی خود را به زودی اعلام کنند. در این راستا خبرهای رسیده از اهواز حکایت از توافق اولیه مدیران باشگاه فولاد با افشین قطبی هستند. در حالی که چند مربی شاغل در لیگ برتر جزو گزینه های قبلی فولاد بودند و مذاکراتی با آنها صورت گرفته بود، حالا به نظر می‌رسد کسی نزدیک تر از سرمربی پیشین پرسپولیس و تیم ملی به نیمکت تیم سرخپوش شهر اهواز نیست. قطبی اگر در توافق با فولاد به مراحل نهایی برسد، قطعا باید در روزهای آتی به ایران بیاید تا مذاکرات نهایی را به صورت حضوری انجام بدهد و هدایت فولاد را رسما به عهده بگیرد. مدیر رسانه ای باشگاه فولاد در گفت و گو با "ورزش سه" خبر مذاکرات ضمنی و توافق اولیه با این مربی را تایید کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها