کد خبر: ۴۴۹۵۳۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۱۰ آذر ۱۳۹۷
مردم شهرستان خاش برای چندمین بار از نایاب شدن گاز مایع، وجود گرانی ها و مشکلات و معضلات تشکیل صف های مختلف سوخت خودروها در جایگاه‌های سوختی، توزیع گاز و نفت و ثبت نام کالابرگ سوخت و نان، سبد کالا و غیره گلایه کرده و خواهان تدبیر مسئولان استانی و محلی برای حل و یا کاهش دادن این مشکلات و نارسایی‌ها هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا: مردم شهرستان خاش برای چندمین بار از نایاب شدن گاز مایع، وجود گرانی ها و مشکلات و معضلات تشکیل صف های مختلف سوخت خودروها در جایگاه‌های سوختی، توزیع گاز و نفت و ثبت نام کالابرگ سوخت و نان، سبد کالا و غیره گلایه کرده و خواهان تدبیر مسئولان استانی و محلی برای حل و یا کاهش دادن این مشکلات و نارسایی‌ها هستند.

 ‌در چند ماه اخیر مشکلات و معضلات مختلف شهروندان شهرستان مرزی خاش را به شدت آزار و رنج داده و متاسفانه مشکلات همچنان پابرجا بوده و نارضایتی های مردمی وجود دارد‌.

شماری از شهروندان خاش در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، بر ضرورت توجه به مشکلات خودشان از سوی مسئولان دست اندرکار تاکید و رفع فوری این معضلات و گرفتاری ها را خواستار شدند‌.

احمد خدایی بیان کرد: مدتی است گاز مایع در خاش نایاب شده و یا به قیمت های بالایی در بازار سیاه عرضه می‌شود‌.

وی با اشاره به اینکه گرانی ها در خاش وجود دارد افزود: قیمت مرغ در خاش پر کشیده و تا مرز 12 الی 13 ‌هزار تومان رسیده است‌.

رضا ریگی شهروند دیگر بیان کرد: تشدید کارهای نظارتی و کنترلی با تشکیل کارگروههای مختلف چاره کار برای حل مشکلات و نارسایی ها و پیشگیری از تخلفات است‌.

نعمت رحمتی هم اظهار کرد: وجود گرانی ها و تشکیل صف ها در شهرستان خاش واقعا تاسف بار است و در هیچ جای کشور و استان این معضلات با این شدت وجود ندارند‌.

عبدالرئوف محمدی هم گفت: در خاش همه چیز گران است و هر چیزی در مغازه ها و فروشگاهها اگر قیمت گرفته ‌شود، به صورت آنی بوده و اگر صاحب و مالک یک فروشگاه یک کالا را یکسال قبل خریده آن را به قیمت روز عرضه می کند و گرانفروشان و احتکارکنندگان هر چند خرد مطابق میل خود معامله می کنند‌.

همچنین کمبود گاز در منطقه سیستان نیز موجب گلایه های مردم شده است بطوری که گنجی فرماندار زابل ضمن تایید این موضوع بر رفع این مشکل قول مساعد دادند که هنوز کمبود گاز در منطقه وجود دارد.

در زاهدان، مرکز استان نیز مردم برای تهیه کپسول گاز باید ساعت ها در صف های طولانی منتظر بمانند.

همچنین شرکت پرسی و ایران گاز در خصوص توزیع سیلندر گاز مایع در شهرستان زاهدان اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است، ضمن عرض پوزش از مردم شریف زاهدان در خصوص مشکلات به وجود آمده در توزیع سیلندر گاز مایع،بدین وسیله به اطلاع شما شهروندان عزیز زاهدانی میرساند توزیع سیلندر گاز توسط شرکت پرسی و ایران گاز طی چند روز آینده در دو نوبت صبح و عصر از ساعت ۷ الی ۱۹ در ایستگاههای ثابت زیبا شهر، میدان امام رضا (ع) و میدان کارگر توزیع می گردد‌.

فرماندار شهرستان خاش و زاهدان و زابل، مدیران دستگاههای اجرایی و حتی مسئولان حوزه قضایی در ماههای اخیر بارها و بارها بر اهمیت مبارزه با متخلفان و تلاش برای حل مشکلات و ارائه خدمت شایسته به مردم تاکید کرده اند اما علیرغم تلاش ها و پیگیری های مسئولان مشکلات وجود دارند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها