يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۹۵۴۲
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۱۰ آذر ۱۳۹۷
مدیر نشر بعثت گفت: «شاهین بر آفتاب» به قلم گلعلی بابایی، زندگی آموزگار بسیجی شهید غلامعلی پیچک را به رشته تحریر درآورده است.
به گزارش پایگاه 598، مازیار حاتمی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو با بیان اینکه زندگی شهدا بهترین سبک زندگی را در اختیار ما قرار می‌دهد، اظهار کرد: انتشار زندگی نامه شهدا یکی از بهترین روش‌ها برای تعمیق سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

وی بیان کرد: نشر ۲۷ بعثت در این راستا تصمیم به انتشار مجموعه زندگی‌نامه ۲۷ فرمانده شاخص لشکر ۲۷ تحت عنوان «بیست و هفت در ۲۷» کرده که تاکنون ۱۲ مجلد آن به چاپ رسیده است.

مدیر نشر ۲۷ بعثت با اشاره به رونمایی از سیزدهمین مجلد از این مجموعه با نام «شاهین بر آفتاب» تصریح کرد: این کتاب به قلم گلعلی بابایی، زندگی آموزگار بسیجی شهید غلامعلی پیچک را به رشته تحریر درآورده است.

وی با بیان اینکه شهید پیچک از فرماندهان شاخص عملیات بازی‌دراز است، خاطرنشان کرد: در آستانه سالگرد عملیات بازی‌دراز از این اثر با حضور جمعی از فرهیختگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

حاتمی در پایان با بیان اینکه شاهین بر آفتاب در ۲۱ فصل همراه با اسناد و تصاویر در ۳۱۲ صفحه به چاپ رسیده است، متذکر شد: مراسم رونمایی از ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۱۱ آذرماه در نخلستان اوج به آدرس خیابان طالقانی، خیابان برادران شهید مظفر شمالی برگزار می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها