يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۹۶۲۶
زمان انتشار: ۱۰:۳۸     ۱۲ آذر ۱۳۹۷
رویترز:
قطر اعلام کرد ابتدای سال 2019 از اوپک خارج می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، فارس به نقل از رویترز، قطر اعلام کرد ابتدای سال 2019 یعنی کمتر از یک ماه دیگر از اوپک خارج خواهد شد.

وزیر انرژی قطر توضیح داد این کشور همچنان از تمامی تعهدات همانند هرکشوری خارج از اوپک تبعیت خواهد کرد اما پس از خروج به توافق‌های اوپک متعهد نخواهد بود.

الکعبی در یک کنفرانس خبری گفت پس از بررسی راه‌هایی برای تقویت نقش قطر به لحاظ بین‌المللی و طرح ریزی راهبرد بلندمدت این کشور، تصمیم خروج از اوپک گرفته شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها