أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۹۶۹۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۱۳ آذر ۱۳۹۷
حسن روحانی رئیس‌جمهوری ایران اسلامی در ادامه سفر دو روزه به استان سمنان پس از سخنرانی در بین مردم شاهرود این شهرستان را به مقصد مرکز استان ترک کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، حسن روحانی رئیس‌جمهوری ایران اسلامی پیش از ظهر سه شنبه در ادامه سفر دو روزه به استان سمنان و پس از دیدار مردمی با مردم شهید پرور و ولایتمدار شاهرود به میزبانی استادیوم تختی، این شهرستان را ترک کرد تا در مرکز استان و در نشست شورای اداری حضور یابد.

روحانی در آغاز سفر دو روزه خود به استان سمنان صبح امروز وارد شاهرود شد و مورد استقبال مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

روحانی همچنین با استقبال پرشور مردم شاهرود نیز روبرو شد.

وی همچنین در جمع مردم به سخنرانی پرداخت و درباره مسائلی مانند فضای کشور، اقتصاد، خشکسالی، اتحاد و وحدت بین آحاد جامعه، مسائل بین‌المللی و تحریم ها و ... صحبت کرد.

روحانی ساعتی دیگر در سمنان و در شورای اداری استان حضور خواهد یافت.

قرار است پروژه های سفر هیئت دولت به طور همزمان در حاشیه همین شورای اداری به بهره برداری برسند.

این نشست از طریق ویدئو کنفرانس با حضور وزرای معین و نمایندگان هیئت دولت در شهرستان‌های هشت گانه استان سمنان برگزار می‌شود.

روحانی فردا را نیز در استان سمنان خواهد بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها