أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۴۹۷۲۴
زمان انتشار: ۰۹:۲۱     ۱۴ آذر ۱۳۹۷
علی مطهری، نایب رئیس مجلس مدعی شده که «بخشی از دلایل خروج ترامپ مخالفانی بودند که با کارشکنی اجازه ندادند برجام درست اجرا شود.»
به گزارش پایگاه 598، علی مطهری، نایب رئیس مجلس مدعی شده که «بخشی از دلایل خروج ترامپ مخالفانی بودند که با کارشکنی اجازه ندادند برجام درست اجرا شود.» این اولین بار نیست که مطهری ناکامی برجام را تقصیر دیگران می‌اندازد تا دولت را تبرئه کند. پیش از این حتی آزمایش‌های موشکی را مخل برجام دانسته بود! این بار، اما واکنش بهمن کلباسی، خبرنگار بی بی سی بازتاب گسترده‌ای داشته، واکنش‌هایی در فضای مجازی که به علی مطهری می‌گوید حتی خبرنگار بی‌بی‌سی هم که همیشه حامی غرب و علیه ایران است، موضوع را دریافته، اما نایب رئیس مجلس ایران می‌خواهد همیشه در جاده خاکی براند!

بهمن کلباسی در مورد این موضع علی مطهری می‌نویسد: «این شوخی‌ها چیست که نایب رئیس مجلس ایران می‌کند؟ تأسیسات هسته‌ای که سهل است، اگر ایران همه موشک‌هایش را بار می‌زد، می‌رفت کاخ سفید تحویل می‌داد، باز ترامپ، بولتون و پمپئو با فشار نتانیاهو و حمایت و تشویق شدید میلیاردر اسرائیلی-امریکایی شلدون ادلسون از برجام خارج می‌شدند.» حد تجاهل و تغافل علی مطهری به جایی رسیده که دیگر دشمنی ترامپ و بولتون و نتانیاهو را خبرنگار بی بی سی باید به او یادآور شود.

خبرنگار بی بی سی هم البته صادق نیست که اگر بود، همین موضع را در رسانه‌اش می‌گرفت و نه در صفحه شخصی توئیترش.

علی علیزاده در این مورد می‌نویسد: «موضع نایب رئیس مجلس نه فقط ضدملی و خودزنی که چنان از بدیهیات سیاست پرت است که خبرنگار BBC آن را شوخی خوانده؛ دو سؤال: کلباسی چرا تابه حال جرئت بیان همین نقد را در BBC نداشته؟ این میزان پرتی و بیسوادی از سیاست بین‌الملل محصول ۹سال پروپاگاندای BBC نیست؟ برای شخص بهمن کلباسی احترام قایلم. اما معتقدم نمی‌توان در توئیتر با تیراژ چند ده هزار واقعیت سیاست سلطه را افشا کرد و بعد در یکی از استعماری‌ترین رسانه‌های تاریخ زبان فارسی با تیراژ چند ده میلیون کار کرد که وظیفه‌اش تحمیق روزانه توده‌های طبقه متوسط ایران درباره سیاست خارجی است.»

منبع: جوان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها