يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۹۷۵۸
زمان انتشار: ۰۹:۳۸     ۱۵ آذر ۱۳۹۷
سروری:
عضو سابق شورای شهر، برخورد قوه قضائیه با مهدی جهانگیری و حسین فریدون را مطالبه‌ای جدّی دانست و گفت: به نظر می‌رسد برخورد با دانه‌درشت‌ترها آرامش بیشتری به جامعه می‌دهد و ثبات بیشتری در فضای اقتصادی کشور حاکم می‌کند.
به گزارش پایگاه 598، پرویز سروری، عضو سابق شورای شهر تهران و عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب گفت: این یک مطالبه جدّی است و بعد از اقدامات خوبی که قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی انجام داد و نور امیدی که در دل مردم نسبت به برخورد با دانه‌درشت‌ترها شکل گرفت، مردم منتظر هستند تکلیف کسی که با شصت میلیارد وثیقه آزاد شده است زودتر روشن شود؛ همچنین افرادی که حداقل در معرض سوءاستفاده هستند و با اقدامات خود، موجبات بی‌اعتمادی مردم را فراهم آورده‌اند و ضربه‌های سختنی را به نظام وارد کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم توقع دارند با سرعت و دقت بیشتر و از همه مهم تر با صلابت و اقتدار اسلامی با این افراد برخورد شود، اظهار داشت: با توجه به سلسله اقدامات قوه قضائیه در برخورد با مفسدان که با اعدام دو تن از آن‌ها همراه بود و به نوعی اخطار جدی به سوءاستفاده‌گران به حساب می‌آمد، به نظر می‌رسد برخورد با دانه‌درشت‌ترها آرامش بیشتری به جامعه می‌دهد و ثبات بیشتری در فضای اقتصادی کشور حاکم می‌کند.

سروری افزود: امیدواریم قوه قضائیه هرچه زودتر برخوردی قاطع‌تر و جدی‌تر در رابطه با دانه‌درشت‌ترها از جمله پرونده مهدی جهانگیری و حسین فریدون داشته باشد.

منبع:فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها