يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۹۷۶۳
زمان انتشار: ۰۹:۴۵     ۱۵ آذر ۱۳۹۷
سفیر عربستان در آمریکا مدعی شد که ائتلاف ضد یمن در تحقق بسیاری از اهداف خود در یمن موفق عمل کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از النشره، خالد بن سلمان سفیر عربستان در آمریکا مدعی شد: ائتلاف عربی در یمن موفق به تحقق بسیاری از اهداف از طریق عملیات نظامی شده است. از جمله این اهداف مجبور کردن حوثی ها برای آمدن به پای میزمذاکرات و تن دادن به قطعنامه های بین المللی که بارزترین آن قطعنامه شماره ۲۲۱۶ به شمار می رود، است.

وی ادعا کرد: ائتلاف عربی همچنان به راهکار سیاسی با وجود تعلل حوثی ها پایبند است و امیدوار است که مذاکرات میان یمنی ها در سوئد با نظارت سازمان ملل منجر به صلح فراگیر که امنیت و ثبات و تمامیت اراضی یمن را تضمین کند، شود.

این ادعاها در حالی مطرح می شود که ائتلاف تحت سرکردگی سعودی ها ضد یمن تاکنون در تحقق اهداف خود ناکام بوده و دستاوردی جز نابودی زیرساختها و کشتار یمنی ها و گرسنه نگه داشتن آنها نداشته است. این مقام سعودی در حالی دم از راهکار سیاسی می زند که همواره در این مسیر سعودی ها کارشکنی کرده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها