أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۹۸۸۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۱۸ آذر ۱۳۹۷
روزنامه قطری به نیمکت نشینی اخیر طارمی در دیدار برابر الاهلی واکنش نشان داد.
به گزارش پایگاه 598، مهدی طارمی در فصل دوم حضور خود در الغرافه نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و آمار گلزنی این مهاجم ایرانی اصلا رضایت بخش نبوده است.
 
طارمی در دیدار اخیر الغرافه برابر الاهلی سرانجام نیمکت نشین شد و در دقیقه 60 وارد بازی شد و نتوانست مانع از شکست تیمش شد.

روزنامه الرای درباره نیمکت نشین طارمی نوشت: اصلا قابل قبول نیست که بازیکنان خارجی الغرافه مثل طارمی به خاطر ضعف بدنی نیمکت نشین شده باشند و اما از طرف دیگر هم اگر طارمی به خاطر جریمه شدن از سوی باشگاه نیمکت نشین شده پس چرا در نیمه دوم به بازی گرفته شد؟ این سوال است که باید سرمربی تیم به آن پاسخ دهد.

روزنامه الرای در ادامه به نیمکت نشین شدن طارمی اعتراض کرد و نوشت طارمی، اسنایدر و فایس بازیکنان خارجی هستند که هر تیمی آرزوی داشتن آنها را دارد اما در الغرافه بنا به هر دلایلی نیمکت نشین می‌شوند و معلوم نیست که در این تیم چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است.

به‌ گزارش ‌ایسنا، الغرافه در فصل جاری لیگ ستارگان قطر با وجود هزینه‌های زیادی که داشته نتوانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد. احتمال تغییرات اساسی در این تیم زیاد است و شاید طارمی هم در زمستان به لیگ ایران برگردد چرا که هواداران خشمگین این تیم قطری از عملکرد مهاجم ایرانی خود راضی نیستند و نسبت به فرصت های زیادی که از دست می‌دهد معترض هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها