يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۰۰۱۴
زمان انتشار: ۱۰:۰۰     ۲۴ آذر ۱۳۹۷
در ادامه تغییرات در بدنه فدراسیون تکواندو، به زودی چند تغییر دیگر در کمیته ها و شاید هم برخی روسای هیات ها صورت گیرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، پس از پایان مهلت قانونی بکارگیری بازنشسته ها، فدراسیون تکواندو دست به چند تغییر در بخش های زیر مجموعه خود زد و روسای کمیته مسابقات و آموزش را تغییر داد و در ادامه نیز  مدیرکل سابق امور فرهنگی وزارت ورزش روی صندلی دبیر بازنشسته نشست.

مسعود امینی باغبادرانی که گفته می شود تکواندوکار است، سال گذشته برای حضور در انتخابات فدراسیون نام نویسی کرد. وی در جریان مجمع پس از کلی تعریف و تمجید از مدیریت پولادگر در فدراسیون تکواندو از حضور در انتخابات انصراف داد و ۱۱ ماه بعد مسئولیت دبیری فدراسیون را برعهده گرفت.

در ادامه تغییرات در فدراسیون تکواندو محمد کرمی رئیس بازنشسته سازمان لیگ نیز به زودی جای خود را به فرد دیگری می دهد. پیش از این علی اشرف قنبری در کمیته مسابقات به جای زینال حسینی و نیری در کمیته آموزش به جای نامجو منصوب شده بود.

تغییر قابل پیش بینی و مهم دیگر در بخش سازمان تیم های ملی است. از زمان انتصاب فرهادیان در این مسئولیت انتقاداتی زیادی به حضور وی و در ادامه به عملکردش در راس سازماندهی تیم های ملی منتشر شده و  همین موضوع پولادگر را برآن داشت که در این بخش نیز از یک نیروی با تجربه و مورد وثوق جامعه تکواندو استفاده کند.

پولادگر در روزهای نخست سال جاری جلساتی را در همین مورد با هادی ساعی برگزار کرد و متاسفانه سنگ اندازی برخی از داخل فدراسیون که این روزها عملکرد تیم ملی را نقد کرده و مدعی تقویت کادر فنی برای ورود گزینه مدنظر خود هستند، باعث شد تا ساعی قید حضور در فدراسیون را بزند. ساعی شفاف اعلام کرده بود که با افراد خاصی کار نمی کند و همین موضوع راه ورود وی را ناهموار کرد.

اما در شرایط فعلی سیروس رضایی تنها گزینه پولادگر است و به نظر می رسد به زودی رئیس پیشین کمیته داوران که سابقه عضویت در تیم ملی را داشته و هفتم آبان ماه ۱۳۷۰ در رقابتهای جهانی یونان موفق به کسب نشان برنز شد، به عنوان رئیس سازمان تیم های ملی کار خود را آغاز می کند.

در پایان باید عنوان کنیم که روابط عمومی فدراسیون بیش از پیش می بایست شرایط رسانه ای پیرامون تیم ملی که از داخل فدراسیون هدایت می شود، را کنترل کند. اینکه از رئیس سازمان تیم های گرفته تا ملی پوشان سابق و البته نزدیک به فدراسیون .. همه به یکباره به فکر تقویت تیم ملی افتاده اند کمی تا قسمتی معنادار به نظر می رسد. فریبرز عسگری خود بهتر از هر کسی می داند در تیم تحت رهبری اش چه می گذرد و چه چیز نیاز دارد و چه مربی به کارش می آید!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها