يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۰۰۵۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۲۴ آذر ۱۳۹۷
رئیس هیئت مدیره شستا، گفت: امروز با افزایش هزینه های زندگی، بیش از دو دهک در معرض آسیب قرار دارند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: رئیس هیئت مدیره شستا، گفت: امروز با افزایش هزینه های زندگی، بیش از دو دهک در معرض آسیب قرار دارند.

اکبر ترکان در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شستا، افزود: در شرایط اقتصادی حال حاضر به نظر می رسد گروه‌های فقیر و آسیب پذیر بیشتر شده‌اند، اگر زمانی دو دهک جامعه آسیب پذیر بودند، امروز با افزایش هزینه های زندگی، بیش از دو دهک در معرض آسیب قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه وزارت رفاه علاوه بر تنظیم بازار کار باید آسیب های اجتماعی را نیز دنبال کند افزود: همان طور که از طریق بهزیستی جبران معلولیت ها را انجام می‌دهد همچنین تأمین اجتماعی نیز ۴۲ میلیون نفر را تحت پوشش دارد و بار عمده بیمه ای بر عهده وزارت رفاه است.

رئیس هیئت مدیره شستا با اشاره به اینکه بیمه گری جدای از درمانگری است که متولی اصلی آن وزارت بهداشت است تاکید کرد: اگر بیمه گری به‌درستی انجام شود درمانگری آسان‌تر خواهد شد. وزارت بهداشت درمانگری گرانتری دارد و شاید نظامات تامین اجتماعی بتواند بار درمانگری را سبک تر کرده و با بیمه گری آرامش بیشتری به جامعه تزریق کند.

وی با تاکید بر اینکه یک سوم ظرفیت ما متوجه خدمات درمانی و دو سوم متوجه بیمه است گفت: درمانگری ما باید جدای از بیمه گری معرفی شود. در دوران وزیر پیشین نیز شاهد بودم با چه مشقتی تلاش شد تا یک روز هم حق و حقوق افراد دیر پرداخت نشود.

ترکان گفت: طی چندسال اخیر یک روز هم حقوق مستمری بگیران معوق نشده است. کاری که مرحوم نوربخش انجام می‌داد تا با هر مشقتی حقوق را پرداخت کند و آرامش جمعیت تحت پوشش به علت دیرکرد دریافت حقوق به هم نخورد را نمی‌توان فراموش کرد.

وی همچنین به موفقیت‌های شستا در دوران مدیرعاملی آقای مرتضی لطفی اشاره کرد و گفت: از آقای رضوانی فر خواستیم گزارشی تببین کند که امروز چه چیزی را در شستا تحویل گرفته است. در این صورت نقطه آغاز فعالیت رضوانی فر به‌درستی مشخص می‌شود و با دریافت تدابیر زیر رفاه در این جلسه ، آن را به برنامه عملیاتی تبدیل می کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها