يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۰۰۶۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۲۵ آذر ۱۳۹۷
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی:
محمد دهقان گفت: خروج آمریکا از توافق نامه برجام که یک معاهده بین المللی بود بدون در نظر گرفتن سایر کشورها برای آقایان کفایت نمی کند که بازهم اصرار دارند ما با آمریکا سازش کنیم.
به گزارش سرویس خانه ملت پایگاه 598، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی اظهار داشت: افراد و چهره هایی که متاسفانه خود را حل کننده همه مسائل در کشور می دانند با طرح موضوعی چون سازش ثابت کردند که از مسائل بین المللی هیچی نمی دانند. وی افزود: چطور ممکن است با شرایطی که امروز در روابط ایران و آمریکا حاکم است عده ای در این مملکت طرح مذاکره و سازش با این کشور را مطرح کنند.

دهقان تصریح کرد: خروج آمریکا از توافق نامه برجام که یک معاهده بین المللی بود بدون در نظر گرفتن سایر کشورها برای آقایان کفایت نمی کند که بازهم اصرار دارند ما با آمریکا سازش کنیم. عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در گفتگو با فارس خاطرنشان کرد: توصیه من به این افراد این است که با تجدید نظر در افکارشان در جهت شست و شوی مغزشان نیز وارد عمل شوند چرا که تئوری های آنها خیلی وقت است که کارآی ندارد و فاقد اعتبار است.

وی تاکید کرد: ما بر اصول و ارزشهایمان در مقابله با دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران پایبند هستیم و اجازه نمی دهیم برخی که معلوم نیست چه هدفی را دنبال می کنند راه و‌ روشی را که در کشورمان نهادینه شده است از بین ببرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها