أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۰۱۱۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۲۵ آذر ۱۳۹۷
کارگران مشغول کار شبانه اند. در یک پارک نه چندان کوچک، عده ای شبانه در حال ساخت یک پمپ بنزین هستند. به تازگی گوشه ای از پارک سبزه در محله وصفنارد منطقه 17 تهران، شبانه توسط کارگران محصور و گودبرداری می شود تا به جای درختان کهنسال پارک، نازل های بنزین از زمین برویند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسیم اقتصاد، یکی از ساکنان محله وصفنارد می گوید: کارگران شبانه آمدند و درختان را قطع کردند.صبحگاه که برای ورزش آمدیم محوطه ای از پارک را محصور شده دیدیم که اثری از درخت در آن نبود و همه را قطع کرده بودند.

دیگری می گوید: وقتی که اعتراض کردیم روسای کارگران حاضر در محل گفتند که قرار است اداره ای در این مکان ساخته شود. اما اندکی که گذشت متوجه شدیم که قرار است در این گوشه از پارک، پمپ بنزینی ساخته شود.

ظاهرا نه همسایه های همجوار و نه مالک پمپ بنزین هیچ یک راضی به این کار نیستند. یکی از همسایگان همجوار پارک به نقل از مسئول پمپ بنزین می گوید: قرار بود یک قطعه زمین خالی کمی پایین تر از پارک سبزه برای ساخت پمپ بنزین اختصاص داده شود که بعدا نظرشان تغییر کرد.
او حتی می گوید: مالک پمپ بنزین هم با این وضعیت راضی نیست.

پیگیری ها برای توقف این طرح نتیجه نداده و به گفته یکی از اهالی محل، شهرداری هم پاسخگو نبوده و گفته است: امکان ندارد که کسی در پارک پمپ بنزین احداث کند.

در این بین اجازه ای هم از همسایگان همجوار پارک برای احداث پمپ بنزین اخذ نشده و آنگونه که راویان در محل می گویند، همه چیز به شکل قاچاقی و در تاریکی بدون روشن کردن روشنایی های پارک انجام می شود. حتی تابلوی اطلاعات ساخت پروژه هم در محل گودبرداری در پارک نصب نشده است.


 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها