يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۰۱۵۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۲۶ آذر ۱۳۹۷

اپلیکیشن سکه، اپلیکیشن‌های پرداخت طراحی شده توسط به پرداخت است که علاوه بر ارائه خدمات معمول پرداخت به کاربران، خدمات ارزش افزوده فراوانی به پذیرنده و کاربر ارائه می‌دهد.

امروزه با گسترش اینترنت همراه و گوشی‌های هوشمند از یک طرف و افزایش دغدغه‌های مختلف زندگی روزمره مردم از طرف دیگر، عموم جامعه به دنبال بستری امن مجازی برای دریافت خدمات بانکی و پرداخت الکترونیک خود هستند. امنیت ، سرعت و سهولت بهره‌گیری از خدمات پرداخت الکترونیک، سه مولفه‌ای است که حتی اقشار دور از فضای اینترنت را ترغیب کرده است از خدمات مذکور بهره بگیرند.

با گسترش فضای رقابتی و حضور اپلیکیشن‌های پرداخت متعدد که خدمات یکسانی را به کاربران ارائه می‌دهند، ازین به بعد رقابت به نفع اپلیکیشن‌هایی خواهد بود که ضمن حفظ پایداری و ارائه خدمات بدون وقفه در بستری امن، بتوانند رضایت کاربر را کسب کنند.حصول رضایت کاربران و ایجاد جذابیت در طیف‌های سنی مختلف کاربران، در گرو اتخاذ استراتژی دقیق کسب و کاری و ارائه خدمات ارزش افزوده و گسترش سبد سرویس‌های عرضه شده به کاربران می‌باشد.

یکی از اپلیکیشن‌هایی که در فضای رقابتی توانسته محبوبیت در کاربران ایجاد کند، اپلیکیشن سکه است. سکه محصول شرکت به‌پرداخت ملت است. این شرکت در آمار ارائه شده بانک مرکزی و شرکت شاپرک، بیشترین تعداد تراکنش‌های پرداخت الکترونیک را مدیریت می‌کند. آوازه به‌پرداخت فقط به حوزه جغرافیایی ایران محدود نشده است و این شرکت توانسته است بر طبق آمار نیلسون ریپورت، رتبه اول در خاورمیانه و رتبه 16 در جهان را به دست بیاورد. با این تفاسیر، انتظارات کاربران از اپلیکیشن سکه فراتر از اپلیکیشن‌های موجود در بازار می‌باشد.

سهولت در ارائه خدمات پایه پرداخت الکترونیک
اپلیکیشن سکه با فراهم کردن بستری امن، تنوع خدمات را برای دارندگان کارت‌های تمامی بانک‌ها فراهم کرده است. کاربران شبکه بانکی کشور می‌توانند به ساده‌ترین روش ممکن، با کارت بانکی خود، انتقال وجه انجام بدهند. برای سهولت بیشتر، این امکان فراهم شده است که کاربر با ذخیره کردن اطلاعات کارت خود، در تراکنش‌های بعدی نیاز به ورود مجدد اطلاعات کارت نداشته باشد و بتواند در کمترین زمان ممکن، انتقال وجه را انجام دهد. البته برای حفظ امنیت کاربران، رمز و CVV2 ذخیره نمی‌شود و در هر تراکنش، این اطلاعات از کاربر، اخذ می‌گردد.


همچنین کاربران سکه می‌توانند با اسکن بارکد قبض خود، به‌سادگی تمامی قبوض خدماتی خود را پرداخت کنند. علاوه بر این می‌توانند شارژ تلفن همراه و یا بسته‌های اینترنت از تمامی اپراتورها خریداری نمایند.

رهایی از پول نقد با کیف پول سکه
محبوبیت سکه به کیف پول سکه و خدمات ارزش افزوده آن است. کاربران در قسمت کیف پول سکه می‌توانند با شارژ این کیف پول از حمل پول نقد و کارت بانکی رهایی یابند و با کیف پول سکه، تمامی خدمات پرداخت الکترونیک را اخذ کنند. با NFC از پایانه‌های فروشگاهی خرید کنند و یا قبوض خدماتی خود را پرداخت کنند.لازم به ذکر است در اپلیکیشن سکه با انجام هر تراکنش، امتیازی به کاربر اختصاص پیدا می‌کند که کاربر می‌تواند یا از آن امتیاز برای قرعه کشی و کسب جایزه استفاده کند، یا امتیاز خود را به وجه نقد در کیف پول خود شارژ کند.

خرید با بهره‌گیری از روش‌های جدید پرداخت الکترونیک دردنیا
کاربران سکه می‌توانند بدون همراه داشتن کارت بانکی، به فروشگاه‌های دارای پایانه فروشگاهی به‌پرداخت مراجعه نموده و با اسکن بار کد دوبعدی (QR Code) پرینت شده توسط دستگاه کارتخوان، خرید خود را انجام بدهند و از کارتخوان رسید دریافت کنند. این امکان، کاربران سکه را از حمل کارت بانکی معاف می‌کند و به سادگی ، انجام تراکنش خرید بدون کارت بانکی را فراهم می‌کند. از سوی دیگر، دارندگان پایانه‌های فروشگاهی به‌پرداخت، می‌توانند در تماس با پشتیبان و یا مرکز تماس به‌پرداخت، این امکان را برای خود فعال نمایند و پذیرنده موبایلی در اپلیکیشن سکه شوند.

خدمات ارزش‌افزوده برای پذیرندگان کارتخوان‌های فروشگاهی
دارندگان دستگاه‌های کارتخوان به‌پرداخت، با نصب سکه می‌توانند درخواست‌های مختلف خود را بر روی سکه ثبت کنند. درخواست پشتیبانی، درخواست رول کاغذ، درخواست اینترنت و سایر درخواست‌های خود را با ثبت بر روی سکه، در اسرع وقت خدمت مذکور را دریافت نمایند.

سفر آسان با سکه
با سکه می‌توان به راحتی بلیط قطار، پروازهای داخلی و خارجی و اتوبوس بگیرید و با رزرو هتل‌های داخلی و خارجی از روی سکه، سفر خوبی را تجربه کنید. تنوع شرکت‌های ارائه کننده خدمات مسافرتی در سکه و رقابت بین این شرکت‌ها برای ارائه بسته‌های مسافرتی ارزان به کاربران سکه، مزیت رقابتی سکه در حوزه خدمات گردشگری می‌باشد.

ارائه سبد متنوع خدمات بیمه
کاربران سکه می‌توانند انواع بیمه‌نامه‌های مسافرتی، شخص ثالث، آتش سوزی و بیمه عمر را خریداری نمایند. سکه با بهره‌گیری از خدمات شرکت‌های استارت‌آپ‌های حوزه بیمه توانسته است تمامی محصولات حوزه بیمه را در فضای رقابتی به کاربران سکه عرضه نماید.

کاربران نیکوکار سکه
دیگر نیازی نیست با خیریه مورد علاقه خود تماس بگیرید تا برایتان صندوق جمع‌آوری خیرات بیاورد. تمامی خیریه‌های معتبر در حوزه‌های مختلف، در روی سکه آماده جمع‌آوری خیرات و نذورات کاربران سکه میباشند.

پرداخت‌های آسان وجوه دولتی و اقساط تسهیلات
کاربران سکه می‌توانند به صورت غیرحضوری و آسان حق بیمه تامین اجتماعی و جرایم خودرو خود را پرداخت کنند. همچنین می‌توانند اقساط تسهیلات بانک ملت خود را به راحتی و بدون نیاز به مراجعه به شعبه و دستگاه خودپرداز پرداخت نمایند.

سکه با ارزش
خدمات فوق، در کنار خدمات شبانهروزی پشتیبانی سکه، آرامش و سهولت بسیاری برای کاربران فراهم کرده است. تنوع و سهولت خدمات برای اپلیکیشنی که هنوز یک سال از تولدش نگذشته است، نشان از تلاش‌های بسیاری دارد تا رضایت کاربران حاصل گردد.

شما هم امتحان کنید!
سکه را از آدرس زیر نصب و از اپلیکیشن استفاده کنید و نظرات خودتان را برای تیم سکه بفرستید.
http://sekeh.behpardakht.com/


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها