أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۰۲۵۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۲۸ آذر ۱۳۹۷
تیم فوتبال العین امارات با شکست ریورپلاته در نیمه‌نهایی جام جهانی باشگاه‌ها، توانست نخستین فینالیست این بازی‌ها لقب بگیرد.
به گزارش پایگاه 598، نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی باشگاه‌ها سه‌شنبه شب بین دو تیم العین امارات و ریورپلاته برگزار شد و میزبان توانست در ضربات پنالتی قهرمان کوپا لیبرتادورس را شکست دهد و راهی فینال شود.
 
در شروع بازی العین دروازه ریورپلاته را باز کرد. مارکوس برگ در دقیقه ۳ گلزنی کرد اما رافائل سانتوس بوره با دبل پنج دقیقه‌ای خود بازی را دو بر یک به نفع تیم آرژانتینی کرد. نیمه اول با پیروزی ریورپلاته پایان یافت.
 
در نیمه دوم العین توانست بازی را در دقیقه ۵۱ مساوی کند. در ادامه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا بازی در وقت‌های اضافه دنبال شود. در این ۳۰ دقیقه نیز تلاش دو تیم بی‌نتیجه بود و فینالیست باید با ضربات پنالتی مشخص می‌شد. 
 
تیم اماراتی هر پنج ضربه‌اش را به گل تبدیل کرد و ریورپلاته تا ضربه پایانی نیز این چنین عمل کرد اما آخرین فرصتش را از دست داد تا  نتواند به دیدار نهایی صعود کند. 
 
دیگر دیدار نیمه‌نهایی فردا امشب (چهارشنبه) بین دو تیم کاشیما آنتلرز و رئال مادرید برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها