امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۵۰۳۲۹
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۳۰ آذر ۱۳۹۷
رئیس کمیته هسته ای مجلس گفت: متاسفانه دولت از ماه‌ها پیش وعده اجرایSPV از سوی کشورهای اروپایی را داده است اما نگرانیم که این وعده‌ها به چند سال آینده کشیده شود.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور رئیس کمیته هسته ای مجلس با اشاره به طولانی شدن زمان اجرای سازوکار مالی اروپا، اظهارداشت: هنوز اتفاق خاصی از سوی کشورهای اروپایی برای اجرای SPV نیفتاده است و خبر جدیدی هم در این باره وجود ندارد.

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس با انتقاد از تعلل اروپایی‌ها در اجرای ساز و کار مالی ویژه خود پس از خروج آمریکا از برجام، گفت: بارها دولت وعده داده که ظرف چند هفته آینده سازوکار جدید مالی اروپا عملیاتی می‌شود اما وعده‌های چند هفته‌ای دولت برای اجرایSPV از چند ماه هم گذشته و ما نگران هستیم که این وعده ها به چند سال آینده کشیده شود!

وی تأکید کرد: درخواست ما از وزارت امور خارجه این است که در این امر تسریع کند و از کشورهای اروپایی بخواهد هرچه سریع‌تر این موضوع را نهایی و عملیاتی کنند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها