أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۰۳۸۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۰۲ دی ۱۳۹۷
همزمان با رونمایی از کتاب «سربلند، شهید حججی از نگاه هنرمندان»، جشنواره هنر مقاومت از خانواده این شهید مدافع حرم تجلیل می‌کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره هنر مقاومت، امین صافی زاده مدیر روابط عمومی این جشنواره گفت: همزمان با مراسم اختتامیه کارگاه‌های آموزشی بخش تبلیغات شهری که با استقبال خیره کننده و چشمگیر علاقمندان در استان اصفهان همراه بود، از خانواده شهید والامقام و سربلند مدافع حرم محسن حججی نیز تقدیر خواهد شد.

وی افزود: این مراسم عصر امروز و از ساعت ۱۵ در سالن همایش‌های حوزه هنری استان اصفهان و با حضور جمعی از اساتید هنرهای تجسمی کشور از جمله مسعود نجابتی، حسین چمن خواه، سیدمحسن حسینی، مجتبی مجلسی و سیدهادی قادری و شخصیت‌های و مسئولین استانی برگزار خواهد شد.

* دهم دی ماه، آخرین مهلت ارسال اثر بخش پرچم و کتیبه
علی حیاتی دبیر بخش پرچم و کتیبه این جشنواره ضمن ابراز رضایت از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه این بخش گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و نظر مساعد شورای سیاست گذاری جشنواره ، کارگاه آموزشی بخش پرچم و کتیبه جشنواره هنر مقاومت طی سه روز با حضور اساتید برجسته ای چون محمد روح الامین و صابر شیخ رضایی در نگارخانه شهید آوینی گروه هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت برگزار شد.

حیاتی افزود: به دلیل اینکه بخش پرچم و کتیبه جزو بخش های نو ظهور و نوپا می باشد و تقریبا به جز دوستان مان که در گروه مشعر دراین حوزه فعالیت می کنند تقریبا در کشور پایگاه ثابت و حرفه ای برای ترویج و بسط این محصول هنری پرکاربرد و پرمخاطب نداریم و ما در این بخش از جشنواره هم ر حال کسب تجربه هستیم و هم از تجربیاتی که طی سالها تو سط اساتید مختلف کسب شده است استفاده می کنیم و در اختیار علاقمندان می گذاریم.

مدیر گروه هنری موکب ادامه داد: یکی از ثمرات و نتایج این کارگاه سه روزه این بود که ما متوجه این نکته شدیم که تلفیق و هماهنگی بین طراحان، خوشنویسان و هنرمندان و بخش تولید و صنعت گران فعال در این بخش باید روند رو به رشد و حداکثری بگیرد، چراکه خلأ هماهنگی بین این دو بخش احساس می‌شود و می‌توان با هم افزایی و تجمیع امکانات شاهد گسترش و رشد محصولات این بخش حتی در عرصه های جهانی باشیم.

حیاتی در خصوص برپایی و ادامه ورکشاپ ها و کارگاه های اموزشی نیز گفت:به غیر از کارگاه تهران که با حضور علاقمندان به پایان رسید یک کارگاه آموزشی هم در شهر مشهد مقدس خواهیم داشت و بسیار متاسفیم که به دلیل کمبود امکانات و زمان لازم نمی توانیم در شهرهای دیگر این کارگاه‌ها را برگزار کنیم. لذا شرمنده دوستان و متقاضیان در شهرهای اصفهان تبریز اهواز شیراز هستیم ولی در صدد هستیم پس از پایان جشنواره به همت اساتید و دوستان علاقمند، برگزاری این کارگاه‌ها را ادامه دهیم.

وی در خصوص تمدید مهلت ارسال آثار این بخش گفت: تا کنون بحمدالله آثار خوبی به دبیرخانه جشنواره رسیده است ولی با توجه به ظرفیت‌های موجود از نظر من راضی‌کننده نیست و امیدواریم تا دهم دی ماه که آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه است شاهد آثار مطلوب و باکیفیتی باشیم.

پنجمین جشنواره هنر مقاومت، در ۱۰ بخش «پوستر»، «تبلیغات شهری»، «کارتون و کاریکاتور»، «تصویر سازی»، «طراحی صنعتی»، «پرچم و کتیبه»، «تایپوگرافی»، «گرافیک متحرک»، «نقاشی دیجیتال»، «عکس» و بخش ویژه «علمی ـ پژوهشی» توسط گروه هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح با دبیری مسعود نجابتی دی و بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها