يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۰۳۹۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۰۲ دی ۱۳۹۷
نماینده بوشهر گفت: هیئت رئیسه باید استعفای نمایندگان استان اصفهان را در دستورکار قرار دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری، نماینده بوشهر در مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 2‌دی) قوه قوه مقننه، در تذکر شفاهی خود درباره نقض آیین‌نامه داخلی مجلس توسط هیئت رئیسه گفت: نمایندگان استان اصفهان استعفای خود را تقدیم هیئت رئیسه کردند؛ لذا انتظار می‌رود که آیین‌نامه در مورد آنها رعایت شود.

وی با بیان اینکه بنده برای حل بحران آب در استان اصفهان راه‌حل دارم، افزود: ذوب آهنی که مطالعات آن برای استان بوشهر انجام شده بود الان در اصفهان است؛ چرا صنایعی که آب‌بر هستند باید در استانی  باشند که با مشکل بی‌آبی مواجه است? چرا استان‌های خوزستان، بندرعباس، بوشهر باید جور این مشکلات را بکشند?

نماینده مردم بوشهر در مجلس اظهار داشت: از هیئت رئیسه انتظار می‌رود که استعفای نمایندگان استان اصفهان را در دستورکار قرار دهند تا نمایندگان مجلس تصمیمات لازم را در این باره اتخاذ کنند.

به گزارش تسنیم، علی مطهری که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر اظهار داشت: نمایندگانی که تقاضای استعفا دارند، می‌توانند، اعلام کنند، منتظر اقدام از جانب دولت هستند و در صورت عدم تحرک دولت می‌توانند استعفای خود را پیگیری کنند اما درباره مشکل آب استان اصفهان نیاز به همکاری و تعامل 3 استان است و نیازی به مشاجره بین نمایندگان نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها