يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۰۴۸۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۰۴ دی ۱۳۹۷
ستاد برگزاری مراسم ارتحال آیت‌الله هاشمی شاهرودی (رضوان الله علیه) با صدور اطلاعیه‌ای، برنامه‌های وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را اعلام کرد.
به گزارش پایگاه 598، ستاد برگزاری مراسم ارتحال آیت‌الله هاشمی شاهرودی (رضوان الله علیه) با صدور اطلاعیه‌ای، برنامه‌های وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را اعلام کرد.

بر اساس این اطلاعیه برنامه‌های وداع، بدرقه و خاکسپاری به‌شرح ذیل است:

ــ مراسم وداع امت حزب‌الله: امروز سه‌شنبه (4 دی‌ماه) بعد از نماز مغرب در مسجد امام صادق(ع) واقع در میدان فلسطین

 ــ مراسم اقامه نماز و بدرقه از ساعت 8 صبح چهارشنبه (5 دی‌ماه)در مصلای امام خمینی(ره)

ــ مراسم تشییع و تدفین در قم، عصر روز چهارشنبه (5 دی‌ماه)از ساعت 14 در محل مسجد امام حسن عسکری(ع) به‌سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)

آیت‌الله هاشمی شاهرودی شب گذشته (سوم دی ماه) بعد از یک دوره بیماری دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها