أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۰۵۴۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۰۵ دی ۱۳۹۷
سریال «فوق لیسانسه ها» در امتداد سریال لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت ساخته می شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار تلویزیون خبرگزاری شبستان، ‌سریال «لیسانه ها» بدون شک یکی از بهترین ساخته های سروش صحت و البته یکی از خوش ساخت ترین و پرمخاطب ترین مجموعه های طنز سال های اخیر تلویزیون بوده است. این سریال با بازی «هوتن شکیبا»، ‌«امیر حسین رستمی»، «امیرکاظمی» ، «‌بیژن بنفشه خواه»، ‌«بهنام تشکر»،« رویا میرعلمی» و «متین ستوده» در دو فصل در سال های ۹۵ و ۹۶ از شبکه سوم سیما روی آنتن تلویزیون رفت. 

این سریال به ماجرای سه جوان«حبیب»(هوتن شکیبا)،‌«مازیار»(امیرکاظمی) ،‌«مسعود»(امیرحسین رستمی) می پردازد،‌هر سه شخصیت اصلی داستان لیسانسه هستند و هر کدام بعد از تمام شدن تحصیلاتشان در این مقطع با مشکلات فراوانی روبرو هستند.

این مجموعه تلویزیونی که به قلم «ایمان صفائی» و «سروش صحت» به نگارش در آمده است به شکل بسیار  ظریف و هوشمندانه ای به معضل های جامعه به ویژه مشکلات جوانان می پردازد و بسیاری از کمبودها را طوری مطرح می کند که تا به امروز به این شکل و اندازه رواج نداشته است. رسیدگی مسئولان به مشکلات جوانان،‌ میزان پاسخگوئی دستگاه ها به مراجعان،‌ بیکاری ، ‌آمار بالای جوانان فارغ التحصیل و بیکار، گرانی مسکن،‌ اعتیاد، سخت گیری خانواده ها برای ازدواج گوشه ای از مسائلی است که با زبان طنز در این سریال به تصویر کشیده شده است.

سروش صحت که ساخت سریال موفق طنز دیگری از جمله «پژمان» را در کارنامه کاری خود دارد اولین بار با «جنگ ۷۷» مهران مدیری شناخته شد، او مجموعه «شمعدونی» را هم در سال ۹۴ ساخت که البته هرگز در حد وقواره «لیسانسه ها» و « پژمان» نبود. عده ای این سریال را یک عقب گرد کامل از سوی صحت بعد از ساخت «پژمان» و در شرایطی که توقع ها از او بالا رفته بود نامیدند. برخی هم گفتند این سریال کپی برداری از سریال های درجه چندم امریکائی است که نهاد خانواده و احترام میان اعضای خانواده به ویژه بزرگ ترها و والدین را هدف رفته است.

طبق اعلام سیما فیلم سروش صحت پیش تولید فصل سوم سریال تلویزیونی « لیسانسه ها » با عنوان« فوق لیسانسه ها» را از اسفند ماه آغاز می کند.طبق این خبر  تمام بازیگران فصل گذشته در این فصل نیز وجود دارند و ممکن است بازیگران تازه ای هم به سریال اضافه شوند.

بنابراین گزارش هوتن شکیبا، امیر کاظمی، امیرحسین رستمی، عرفان برزین، بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، مهران رجبی، متین ستوده، رویا میر علمی، کاظم سیاحی،عزت‌الله مهرآوران، سوگل قلاتیان، آتنه فقیه‌نصیری، فرید شهریاری از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند. سروش صحت کاگردانی و نویسندگی را در کنار ایمان صفائی برعهده دارد و رضا جودی هم تهیه کننده کار است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها