أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۰۵۵۳
زمان انتشار: ۰۹:۰۴     ۰۶ دی ۱۳۹۷
در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه:
سرمربی آلمانی تیم استقلال صحبت‌هایی را درباره لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا و خط خوردن دو بازیکن استقلال عنوان کرد.
به گزارش پایگاه 598، وینفرد شفر سرمربی استقلال در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه، درباره قرار گرفتن سه بازیکن استقلال در لیست نهایی تیم ملی گفت:‌ ما پنج بازیکن در تمرینات تیم ملی داشتیم و از این پنج بازیکن سه بازیکن به مرحله نهایی تیم ملی دعوت شده‌اند. به این سه بازیکن تبریک می‌گویم. مطمئنم و این امید را دارم که ما تیم خوبی داریم و مطمئنم می‌توانیم در جام ملت‌ها نتایج خوبی کسب کنیم و به قهرمانی برسیم.

او درباره قرار نگرفتن نام حسینی و کریمی در این لیست گفت: بابت مصدومیت علی کریمی ناراحتم. او بازیکن بسیار خوبی است. از اینکه جام‌جهانی و جام ملت‌ها را از دست داده خیلی ناراحتم. چند روز قبل از جام ملت‌ها این اتفاق برای او رخ داده است. او بازیکن بسیار خوبی است و مطمئنا با بازگشتش به استقلال به او کمک می‌کنیم تا بهتر و قوی تر شود. او پسر استقلال است و توانایی‌های فنی بالایی دارد و می‌تواند بهترین بازی‌ها را در نیم فصل دوم ارائه دهد. بابت خط خوردن حسینی هم خیلی ناراحتم. او دروازه‌بان بسیار خوبی است. چند هفته است با تیم ملی تمرین می‌کند و نمی دانم چرا باید از تیم ملی کنار رفته باشد. دلیلش را نمی‌دانم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها