أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۰۶۵۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۸     ۰۸ دی ۱۳۹۷
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آن‌ها دنبال سانتریفیوژ ما نیستند با تمدن ما مخالف است گفت: بعد از سی سال جنگ هنوز جرات نکرده است تا به ما حمله کند. ان‌ها فهمیده اند که ...
به گزارش پایگاه 598، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست شنبه‌های انقلاب که در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، گفت: هر حرکت الهی در جهان باعث برپایی شیاطین می‌شود. این حرف قران است. انقلاب اسلامی بر مبنای دینی شکل گرفت و از این قاعده مستثنی نیست لذا دشمنان در برابر ان ایستادند. نزدیک به ۵ قرن از شکل گیری تمدن غرب گذشته بود و هر روز گسترش یافت و پیشرفت های، زیادی را در عرصه‌های علمی صنعتی اقتصادی کسب کردند. 

وی افزود: غربی‌ها بعد از جنگ جهانی دوم مناسبات و انحصارات جهانی را به نفع خود تغییر داده اند. در این شرایط انقلاب اسلامی ظهور پیدا کرد. دشمنان توان توان خود را برای جنگ اورد، ولی موفق نشدند و انقلاب اسلامی در جهان تکثیر شد. 

وی با بیان اینکه آن‌ها دنبال سانتریفیوژ ما نیستند با تمدن ما مخالف است افزود: بعد از سی سال جنگ هنوز جرات نکرده است تا به ما حمله کند. ان‌ها فهمیده اند که عدم موفقیت‌ها بخاطر سخت افزار، جنگ افزار و نبود انکانات فشار‌های سیاسی فرهنگی و اقتصادی نیست بلکه نرم افزار انقلاب اسلامی است.

جلیلی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران مباحثات جدیدی را در جهان ایجاد کرد. امروز اسلام هراسی، ایران هراسی و انقلاب هراسی درجهان و منطقه وجود دارد. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان داشت: دشمنان ممکن است برای ما آزار‌هایی را ایجاد کنند و این در قران امده است. ان‌ها سعی، دارند پیروزی‌ها و موفقیت‌های ما دیده نشود دشمن این‌ها را میفهمد و به کار می‌برد. رهبر معظم بار‌ها فرمودند: دشمنان می‌دانند که با سلاح نظامی نمی‌توانند با ما بجنگند.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها