أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۰۶۹۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۰۹ دی ۱۳۹۷
انقلاب اسلامی در سال چهلم عمر خود توانسته است ضریب جینی ایران را به جایگاهی بهتر از آمریکا، چین و روسیه برساند، نرخ بیکاری در ایران کاهش یافته است و حتی ۳۰ میلیون کمبود نیروی کار وجود دارد.
به گزارش پایگاه 598، «غلامرضا ظریفیان»، از فعالان اصلاح‌طلب، به تازگی در بخشی از یک مصاحبه با خبرگزاری ایسنا با موضوع کارکرد رسانه، اظهار کرده است: «در زمینه‌های مختلفی در این سال‌ها –در ایران- اتفاقات خوبی افتاده است، اما نمی‌توان گزارش‌های رشد و ارتقا ارائه کرد»!

او در این مصاحبه همچنین بر صریح و صادق نبودن مسئولان جامعه نیز تأکید کرده است.

*در آستانه برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی رؤیت یک خط مرموز در داخل کشور که اصرار دارد به مثابه تک‌تیراندازها قرائت سیاه‌نمایانه‌ای را از ایران اسلامی ارائه کند جای تعجب زیادی دارد.

پیش از این، مصطفی میرسلیم، از کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری در یک توییت نوشته بود: «شیوع کیف قاپی و انواع سرقت‌های روزانه و رایانه‌ای و بی بندوباری و فحشاء و تظاهر به بی حجابی، و دروغ و تقلب نشانۀ پاسداری از انقلاب و برازندۀ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و احترام به ارزشهای آن نیست .»

در کنار این افراد، محمدرضا تاجیک، از تئوریسین‌های اصلاح‌طلب نیز به تازگی در یک ویدئوی تصویری ایران امروز را کشوری دچار بیماری‌های روانی، اقتصادی، سیاسی و… معرفی می‌کند که این امراض هم‌اکنون در یک جا متقاطع و متراکم شده، ضمن اینکه ایران هم در شرایط فقدان تصمیم و تدبیر قرار دارد و همه چیز قفل شده است!
او در اظهارات خود همچنین شرایط کشور را به «کشتی تایتانیک» تشبیه می‌کند که اسیر گرداب شده است و در همین لحظات نیز مردم ایران هم دچار یک فروپاشی ذهنی شده‌اند و سپیدی‌های جامعه را نمی‌بینند.

این اظهارات سیاه‌نمایانه اما در حالیست که بنا به اثبات آمار بین‌المللی و به تعبیر مقام معظم رهبری، کشورمان در «شرایط بدر و خیبر» قرار دارد.

انقلاب اسلامی در سال چهلم عمر خود توانسته است ضریب جینی ایران را به جایگاهی بهتر از آمریکا، چین و روسیه برساند، نرخ بیکاری در ایران کاهش یافته است و حتی ۳۰ میلیون کمبود نیروی کار وجود دارد، اقتصاد ایران به جایگاه هجدهم جهان رسیده است و می‌رود تا به جایگاه پانزدهم برسد، میزان جرایم در ایران به گواه آمار کاهش یافته است و هیچ تهدید امنیتی خاصی هم ایران بزرگ را تهدید نمی‌کند.

ضمن اینکه به این مقولات بایستی قوت اقتصادی و نظامی و سیاسی کشور را نیز افزود که امروز از سواحل عمان تا دریای مدیترانه را در سیطره قدرت و نفوذ خود دارد و نه تنها خود که همپیمانانش را نیز حفظ می‌کند.

بایستی اشاره کرد که همانطور که آقای ظریفیان می‌گوید اتفاقات خوبی افتاده است اما در عین حال نمی‌توان عزم و اراده جدی برخی وابستگان جریان سیاسی خاص را نادیده گرفت که بر لجن‌پراکنی بر تمام این اتفاقات رخ داده و صحبت کردن بر خلاف آنها اصرار و تعمّد دارند.

و همین است که در ذهن یک جمع محدود اعتراضاتی به ناحق نیز شکل گرفته است.

البته کشور ما نیز مثل تمام کشورهای دیگر جهان دچار مشکلاتی در اقتصاد هست و اتفاقات عجیبی مثل تعلل دولت در نظارت بر قیمت‌ها نیز مشاهده می‌شود اما هیچیک از این مشکلات به معنی وجود بحران اقتصادی و مثلاً اتیوپی بودن ایران و وجود «بحران نان» نیست.

کما اینکه ایران امروز با تمام مشکلاتی که از جانب دولت اصلاح‌طلبان متحمل شده است اما همچنان ارزان‌ترین سوخت، نان و مالیات را به مردمش ارائه می‌کند.
برخی محافل تحلیلی معتقدند عزم یک جریان سیاسی خاص برای سیاه‌نمایی از اوضاع کشور و پاشیدن لجن به صورت هر رخداد خوبی در ایران؛ به منظور ایجاد فرایند «اعتراض ظالمانه» و کشاندن کشور به سمت شرایط «فتنه اقتصادی» است. مقوله‌ای که این محافل تحلیلی می‌گویند پیش لرزه آن در اغتشاشات دیماه ۹۶ رخ داد.

محمدجواد لاریجانی، فعال اصولگرا و از دیپلمات‌های سابق کشورمان به تازگی صحبت‌های مهمی را در تشریح فتنه اقتصادی بیان کرده و گفته است:
«شرایط اقتصادی فعلی ما یک فتنه اقتصادی است. در فتنه اقتصادی باز هم می‌خواهند کسانی از مردم را به خیابان بکشانند اما به جای اینکه بگویند رأی من کو، میگویند پول من ک و؟»

گفتنیست، ظریفیان چندی قبل نیز اظهار کرده بود بگذارید زنان به استادیوم‌ها بروند تا ناراحتی‌های مردم رفع شود...

منبع: مشرق
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها