أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۰۷۷۱
زمان انتشار: ۲۱:۳۷     ۱۰ دی ۱۳۹۷
امان نامه لیبرالیسم را امضا نمی‌کنم/
ابوالقاسم طالبی کارگردان قلاده‌های طلا در توئیتر نوشت: رهبر معظم انقلاب ضمن تمجید دوباره از این فیلم فرمودند سلام مرا به بازیگران فیلم برسانید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجو، شامگاه 9 دی ماه بود که خبرگزاری دولتی ایسنا در خبری نوشت: یک مقام آگاه در وزارت اطلاعات در پی بازپخش فیلم «قلاده‌های طلا» از رسانه ملی اعلام کرد: متأسفانه امسال هم رسانه ملی علی‌رغم تذکراتی که در سال‌های قبل داده شده بود، این فیلم را پخش کرد.

در بخش دیگری از این خبر غیرمتعارف آمده است که این مقام آگاه اظهار داشت: البته از کارگردان فیلم که جزو پرسنل وزارت اطلاعات بوده و به هر دلیل از این وزارتخانه منفصل شده است، انتظار چنین تهمت‌پراکنی‌هایی نمی‌رفت!

ابوالقاسم طالبی اما در اکانت توئیتری خود ضمن اشاره به تمجید رهبر انقلاب از این اثر به خبر عجیب خبرگزاری ایسنا اینگونه واکنش نشان داد:


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۴
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها