أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۰۸۶۱
زمان انتشار: ۱۵:۰۴     ۱۲ دی ۱۳۹۷
رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج از کشف یک محموله مواد مخدر از نوع هروئین که به طرز ماهرانه‌ای در کف یک دستگاه وانت نیسان جاسازی شده بود، خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، رحمان مزیدی در تشریح جزئیات کشف محموله هروئین از یک دستگاه وانت نیسان اظهار داشت: در این عملیات ۱۷۵ کیلو و ۵۵۸ گرم هروئین و همچنین ۳۰ کیلو گرم حشیش ،۱۶ کیلو و ۷۹۶ گرم تریاک کشف و ضبط شده است.

این مقام قضائی عنوان کرد: در این رابطه یک قاچاقچی اهل استان سیستان و بلوچستان دستگیر و یک دستگاه خودروی وانت توقیف شده است.

وی افزود: پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی، مشخص شد، قاچاقچیان مواد مخدر قصد انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر را از پهنای جغرافیایی استان کرمان به مقصد پایتخت کشور (تهران) را دارند.

مزیدی عنوان کرد: بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضائی و مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فهرج قرار گرفت و دستورات قضائی لازم جهت شناسایی و انهدام محموله مذکور صادر شد.

رئیس حوزه قضائی شهرستان فهرج در پایان از تلاش‌های فرماندهی انتظامی شهرستان و پرسنل ناجا که در جهت تأمین امنیت تلاش می‌کنند، قدردانی کرد.

منبع: میزان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها