کد خبر: ۴۵۰۹۰۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۱۴ دی ۱۳۹۷
پیش بینی علیرضا بیرانوند که چند روز پیش در کشور قطر انجام داده بود درست از آب در آمد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، چند روز پیش بعد از پایان یکی از تمرینات تیم ملی در کشور قطر ملی پوشان مشغول تماشای دیدار منچستر سیتی و ساوتهمپتون شدند(اینجا ببینید) که در آنجا علیرضا بیرانوند به بازیکنان تیم ملی گفت: من مطمئن هستم سیتی لیورپول صدرنشین را هم شکست می دهد چون تیمش خیلی خوب است. این پیش بینی گلر تیم ملی فوتبال ایران بود که شب گذشته درست از آب در آمد و منچستر سیتی با نتیجه 2 بر یک لیورپول را شکست داد.

خبر دیگر از حواشی روزهای اخیر حضور خبرنگار جنجالی اماراتی در تمرین روز گذشته شاگردان کی روش بود. این خبرنگار زمانی که علی دایی هدایت تیم ملی ایران را بر عهده داشت در یکی از کنفرانس های مطبوعاتی و هنگامی که دایی مشغول تعریف از تیمش بود صحبت های سرمربی وقت ایران را قطع کرد و خطاب به او گفت که تیم شما اصلا خوب بازی نکرد و ایران بیشتر در حال دفاع بود! شما چرا می گویید مرتب حمله می کردید؟ 

خبرنگار مورد نظر روز گذشته در تمرین تیم ملی فوتبال ایران حضور داشت و ظاهرا او این روزها یکی از عوامل اجرایی بازی ها در کشور امارات محسوب می شود. این شخص روز گذشته در جریان تمرین تیم ملی در خصوص کنفرانس معروف و جر و بحثش با علی دایی بعد از چند سال با خبرنگاران صحبت کرد.

تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران ساعت 17 به وقت ابوظبی برگزار خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها