امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۵۰۹۲۵
زمان انتشار: ۲۰:۱۰     ۱۴ دی ۱۳۹۷
امام‌جمعه کرج با بیان اینکه دشمن با توطئه کشف حجاب به دنبال ضربه زدن به جامعه‌سازی و تربیت نسل‌های آینده هستند، گفت: از دامن آلوده شخصیت‌های ملی و دینی که بتوانند کشورشان را اداره کنند در نمی‌آید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری‌ها، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته کرج با اشاره به دستور رضاخان در مورد کشف حجاب، اظهار داشت: این شخصیت پلید قلدر یعنی رضاخان اعتقادی به ارزش‌های اسلامی نداشت و در راستای توطئه انگلیسی توسط اربابانش دستور کشف حجاب را داد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه این شخصیت وابسته بی‌سواد بود که عده‌ای در حال تغییر چهره آن هستند، افزود: رضاخان در مورد وابستگی ایران قدم برمی‌داشت و دیکته‌های آنها را عملی می‌کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه یکی از اهداف انگلیس اسلام زدایی بود، بیان کرد: انگلیس خبیث با طرح و برنامه در ایران طرح اسلام‌زدایی را دنبال می‌کرد و برخی از افراد که لباس روحانیت داشتند در آن عصر لباس‌های خود را درآوردند و در مسیر اسلام زدایی گام برداشتند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز ادامه داد: بانوان یکی از اهداف در تغییر مبانی اعتقادی بودند و یکی از آن زمینه‌ها برنامه‌ریزی بر روی این قشر عظیم بود و یکی از روش‌های آنها مقابله با حجاب و عفت بانوان بود و با تبلیغات جوری بیان می‌کردند که حجاب سد راه پیشرفت و آزادی بانوان است و به این اسم آزادی‌های مخرب غربی را تبلیغ می‌کردند و با استفاده از شخصیت‌های غربزده و وابسته ارزش‌های غربی را به عنوان مطالبه بانوان مطرح می‌کردند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه حضور مستمر یکی از راه‌های مقابله با جریان‌سازی معاندان است،گفت: اسلام مخالف آزادی نیست مگر چیزی که به عفت اجتماعی ضربه بزند،انسان فطرتا عفیف است و از فحشا و بی بند و باری بدش می‌آید و هیچ دینی مانند اسلام به زن و آزادی‌های مربوط بها نداده است.

حسینی‌همدانی با بیان اینکه با توطئه کشف حجاب به دنبال ضربه زدن به جامعه‌سازی و تربیت نسل‌های آینده هستند، تصریح کرد: از دامن آلوده شخصیت‌های ملی و دینی که بتوانند کشورشان را اداره کنند در نمی‌آید.

وی با بیان اینکه باید مراقب نهاد خانواده بود تا به آن آسیبی وارد نشود، عنوان کرد: امروز از مهمترین نقشه‌های دشمنان توسعه بی‌غیرتی است و این موضوع در دستور کار دشمن قرار دارد که باید به آن توجه شود، دشمن شناسی و عمل به موقع در مقابل دشمن بسیار مهم است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها