أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۰۹۷۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۱۵ دی ۱۳۹۷
شرکت صنایع مواد شیمیایی حیفا تصمیم گرفته با ایجاد تاسیساتی جدید در منطقه «روتم» در نقب (جنوب فلسطین اشغالی)، مخازن آمونیاک حیفا را تخلیه و به این منطقه منتقل کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از قدس‌، منابع عبری گزارش دادند که شرکت صنایع مواد شیمیایی حیفا تصمیم گرفته است که تاسیسات جدیدی را د  منطقه صحرای نقب در جنوب فلسطین اشغالی ایجاد کند تا مخازن آمونیاک حیفا را تخلیه و به این منطقه منتقل کند.

طی روزهای اخیر موضوع مخازن آمونیاک اسرائیل در شهر بندری حیفا بار دیگر در پی افشای اطلاعاتی درباره تصمیم شرکت مالک این مخازن برای انتقال آنها به جنوب فلسطین اشغالی بار دیگر به مساله ای داغ تبدیل شده است.

براین اساس شرکت صنایع مواد شیمیایی حیفا تصمیم گرفته با ایجاد تاسیساتی جدید در منطقه  «روتم» در نقب (جنوب فلسطین اشغالی)، مخازن آمونیاک حیفا را تخلیه و به این منطقه منتقل کند.

این در شرایطی بود که طی سال‌های اخیر در پی تهدیدات سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در زمینه هدف قرار دادن مخازن آمونیاک حیفا، این تاسیسات به تعبیر رسانه های عبری به یک معضل امنیتی برای اسرائیل تبدیل شده بود که برخی از آن به عنوان  «بمب اتمی» یا  «بمب ساعتی» یاد می کردند که هر لحظه قابلیت انفجار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها