أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۰۹۹۵
زمان انتشار: ۰۸:۵۴     ۱۶ دی ۱۳۹۷
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان اسلام با روحیه جهادی و انقلابی‌گری مشکل دارند، گفت: انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه بیت‌المقدس کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی امروز در آیین معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه  بیت‌المقدس استان کردستان اظهار کرد: ماندگاری و زنده بودن انقلاب یک معجزه الهی است.

وی اظهار داشت: نعمت انقلاب اسلامی و ولایت از بزرگترین ارزش‌ها و هدیه الهی به مردم ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: دشمنان این انقلاب با درست کردن جبهه‌ای عظیم، وسیع و نامتجانس و واحد می‌خواهند به ماندگاری این انقلاب ضربه وارد کنند، اما سنگرنشینان این جبهه هرگز اجازه دست‌درازی دشمن به این مرز وبوم را نخواهد داد.

حاجی صادقی با تاکید بر اینکه دشمن با اسلام و روحیه جهادی و انقلابی‌گری مشکل دارند، گفت: انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران موجودیت و شاخص‌های ابهت دشمنان را با مشکل جدی مواجه کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامیگفت: انقلاب اسلامی به رغم  تمامی توطئه‌ها، فتنه‌ها و تلاش‌های جبهه استکبار هرگز توقف نداشته و امروز دشمنان بر این مهم اذعان دارند که این انقلاب مرگ تدریجی آنان را رقم زده است.

حاجی‌ صادقی تاکید کرد: انقلاب اسلامی امانتی است که ماندگاری آن مرهون خون شهدا، مجاهدت و ایستادگی امت و رهبری یک راهبر و امام است.

وی تصریح کرد: صف‌آرایی و مقابله دشمنان و جبهه استکبار در مقابل انقلاب بیانگر زنده بودن انقلاب، پویایی و حرکت رو به پیشرفت آن است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به حضور سپاه در عرصه‌های گوناگون اشاره کرد و گفت: همین کینه‌توزی‌ها و توطئه‌های روزافزون دشمن ضرورت پاسداری از انقلاب را بیش از پیش نمایان ساخته است.

حاجی صادقی وجود دشمن توطئه و حمله به این انقلاب را نشانه زنده بودن و پیشرفت این انقلاب دانست  و افزود: دشمن به دنبال آن است که محتوای اسلام را از ما بگیرد، پس باید نسبت به این موضوع آگاه باشیم و در پی عناصر ماندگاری این انقلاب بهتر و بیشتر از هر وقتی گام برداریم.

وی انقلاب اسلامی را الگوی جهانی برشمرد و تاکید کرد: صدور انقلاب اسلامی علاوه بر الگوپذیری ملت‌ها، الگوگیری دولت‌ها را نیز به دنبال داشته و این دلیل عمده عصبانیت و تحریم‌های آمریکایی‌ها است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آنچه در این 40 سال این انقلاب را از گردنه‌های سخت در برابر فتنه‌های سخت و دشمنی دشمنان عبور داده، پیوند امت با ولایت بوده است و تابعیت از ولایت تنها چیزی است که دشمن را عصبانی خواهد کرد.

حاجی صادقی به فتنه دشمن در سال 88 اشاره کرد و افزود: دشمن 10 سال این فتنه را طراحی و 8 ماه آن را عملیاتی کرد تا شاید به خواسته خود برسد، اما مردم آغوش جاذبه باز کردند و نشان دادند که برای این انقلاب خون داده و همیشه در صحنه باقی خواهند ماند و تجلی‌بخش 9 دی شدند و با حضور خود در این روز تجلی‌بخش خشم یک ملت نسبت به دشمن شدند و بار دیگر با و وجود و رهبری مقام معظم رهبری در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

وی اظهار داشت: اگر دشمن جدایی امت با ولایت را خواب دیده، باید گفت که ملت ما بر هم زننده این خواب خواهد بود و با خشم مقدس فریاد خواهیم زد که تا پای جان پای انقلاب و دستاورد‌های آن خواهیم ماند.

در پایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام علیرضا باباشاهی نماینده ولی فیقه در سپاه بیت‌المقدس  تقدیر و حجت الاسلام احمد جلیلی به عنوان مسئول در این حوزه معرفی شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها