أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۱۰۰۱
زمان انتشار: ۰۹:۱۶     ۱۶ دی ۱۳۹۷
مهدی طارمی به گفته پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، در لیست خرید‌های این باشگاه نیست.
به گزارش پایگاه 598، باشگاه پرسپولیس تا دیروز حاضر به تکذیب گزینه بودن طارمی نشده بود در حالی که مدیریت باشگاه و مسوولان رسانه‌ای چند باری تاکید کرده بودند احمدزاده، امیری و حتی محرمی که کم و بیش از آن‌ها به عنوان گزینه یاد می‌شد، در لیست خرید پرسپولیس نیستند. خمارلو در گفتگو با نود تایید کرد که طارمی در لیست برانکو نیست. برانکو قبل از سفر به کرواسی در گفت‌و‌گویی از هواداران خواسته بود طارمی را ببخشند چرا که او از الغرافه پیشنهاد بالایی دریافت کرده بود و امیری و احمد زاده هم چنین شرایطی داشتند. برانکو تاکید کرده بود اگر طارمی دو برابر بقیه نخواهد و زور پرسپولیس به خرید طارمی از الغرافه برسد، او را می‌خواهد. حالا و بعد از توافق با مهاجم کروات و مازاد شدن منشا و از آنجا که ترابی و شریفی هم به خط حمله اضافه می‌شوند، باشگاه خبر از عدم حضور طارمی در پرسپولیس می‌دهد.

 

منبع: تابناک

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها