أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۱۰۴۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۹     ۱۷ دی ۱۳۹۷
سایت النشره از بازسازی سفارت‌های انگلیس و ایتالیا در سوریه خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، خبرنگار النشره در سوریه گزارش داد، در حالی که تلاش‌هایی برای بازسازی و تعمیر سفارت انگلیس و ترمیم ساختمان این سفارت‌خانه به عنوان مقدمه‌ای برای ازسرگیری فعالیت این سفارت‌خانه‌ برای زمانی که هنوز مشخص نشده است، صورت می‌گیرد؛ سفارت ایتالیا در سوریه نیز در راستای بازسازی ساختمان این سفارت جهت ازسرگیری فعالیت آن تلاش می‌کند.

روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم نیز پیشتر به نقل از منابع آگاه نوشت، انگلیس اقدامات برای بازسازی سفارت این کشور در دمشق را آغاز کرده است.

پیشتر چند منبع دیپلماتیک به روزنامه انگلیسی "ساندی تلگراف" گفتند: عربستان که بزرگترین حکومت مخالف بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در منطقه بوده است، احتمالا پس از بحرین و امارات سومین کشوری باشد که سفارت خود را در دمشق بازگشایی می‌کند.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها