أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۱۰۵۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۱۷ دی ۱۳۹۷
قابل توجه داوطلبان؛
مرکز سنجش و پذیرش وزارت بهداشت برای ویرایش و ثبت نام در چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری پزشکی مهلت مجدد در نظر گرفت که این زمان از ساعت ۹ صبح امروز آغاز می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از دانشجو، مرکز سنجش و پذیرش وزارت بهداشت برای ویرایش و ثبت نام در چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری پزشکی مهلت مجدد در نظر گرفت که این زمان از ساعت ۹ صبح امروز آغاز می‌شود.

کلیه افرادی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی نشده‌اند، می‌توانند از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۲۴ امروز دوشنبه ۱۷ دی ماه نسبت به ثبت نام اقدام کرده و یا اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کنند.

همچنین افرادی که هزینه ثبت‌نام را پرداخت کرده و کد پیگیری را دریافت نموده‌اند ولی موفق به ثبت نام نشده‌اند نیز می‌توانند با همان کد پیگیری نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

آزمون کتبی ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه دوم اسفندماه به طور همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار می‌شود.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها