أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۱۰۸۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۱۷ دی ۱۳۹۷
ماجرای دور زده شدن قانون منع به کارگیری بازنشستگان در وزارت‌خانه‌ها و نهادهای مختلف حالا به داستانی طولانی و ادامه‌دار تبدیل شده است.
به گزارش پایگاه 598، گویا برخی از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت حالا تبدیل به یک حیاط خلوت برای وزارت نفت شده‌اند.

هلدینگ «خلیج فارس» یکی از این مجموعه‌های اقتصادی است که با توجه به اینکه ۴۰ درصد سهام آن متعلق به سهام عدالت بوده توانسته است از زیر تیغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان بگذرد حالا تبدیل به یک حیاط خلوت برای مدیران و معاونان بازنشسته وزارت نفت شده است تا با همان سمت‌ها در این هلدینگ به کار خود و دریافت حقوق‌های کلان ادامه دهند. از جمله این افراد محمدمهدی رحمتی معاون برنامه ریزی وزارت نفت پیشین است که ۲۶ آبان ماه سال جاری خبر خداحافظی وزیر نفت با او به دلیل بازنشستگی‌اش منتشر شده بود.

با این همه خبرهای جدید حکایت از این دارد که خداحافظی زنگنه با رحمتی پایان دوره ماموریت او نبوده است و او به جای روزهای بازنشستگی با همان سمت به ساختمان هلدینگ خلیج فارس رفته است تا حیاط خلوت مدیران نفتی حسابی پربار شود.

از سوی دیگر مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس که از اسفندماه سال گذشته به این سمت انتخاب شده است نیز خود جزء افرادی بود که ابهامات بسیاری در مورد ادامه کارش به دلیل بازنشسته بودن وجود داشت.

ربیعی از چهره‌های نزدیک به محسن هاشمی بود که در زمان انتخابش به عنوان مدیرعامل هلدینگ شائبه دخیل بودن این رابطه نزدیک در این انتخاب نیز بسیار سر و صدا به پا کرد.

با این حال بازی حقوقی صورت گرفته در مورد ترکیب سهام داران این هلدینگ او را از زیر تیغ تغییر نجات داد اما گویا شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت که سودآوری بسیار بالایی هم دارند قرار است خانه دوم مدیران بازنشسته
نفتی شود.

منبع: کیهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها