أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۱۱۰۶
زمان انتشار: ۰۸:۰۵     ۱۸ دی ۱۳۹۷
جالب‌ترین نکته جملات بالا این است که گفته می‌شود ظریف مأموریت‌های دیگری هم غیر از برجام داشته است!
به گزارش پایگاه 598، «غلامرضا ظریفیان»، از فعالان اصلاح‌طلب، به تازگی در بخشی از یک مصاحبه با روزنامه آرمان امروز با بیان اینکه استعفای قاضی‌زاده هاشمی به دلیل شکست طرح سلامت بوده است؛ در پاسخ به این سؤال که «چرا که آقای ظریف با توجه به اینکه در برخی از پروژه‌ها با شکست روبه‌رو شد اما همچنان پای کار دولت مانده است» می‌گوید:

«کاراکتر، میزان تحمل و نوع ظرفیت افراد با یکدیگر متفاوت است. آقای ظریف ماموریت خود را تنها در برجام قرار نداد، چرا که برجام یکی از پروژه‌های وزارت خارجه بود و پروژه‌های دیگری را هم در دست کار داشتند. آقای هاشمی اما ظاهراً تمام همتش را مصروف همین یک طرح کرد که به هر دلیلی موفق نبود و یا موفق نشد.»

*جالب‌ترین نکته جملات بالا این است که گفته می‌شود ظریف مأموریت‌های دیگری هم غیر از برجام داشته است!

بدیهیست که افکار عمومی مایلند اگر "وزیر خارجه ظریف" مأموریت کلان دیگری غیر از برجام نیز داشته است؛ وزارت خارجه، عنوان و دستاوردهای آن مأموریت را بصورت صریح و شفاف با مردم در میان بگذارد.

در اینجا همچنین لازم به اشاره است که از نظر ما دولت فعلی بعنوان ماحصل ازدواج اعتدال و اصلاحات نیز هیچ کارویژه کلانی غیر از برجام نداشته و برای خود متصوّر نبوده است.

و اگر چیزی غیر از این وجود دارد؛ حتماً بایستی مردم و افکار عمومی در جریان قرار بگیرند. زیرا پروژه‌های کلان هرگز در پشت پرده جا نمی‌گیرند...
منبع : مشرق
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها