أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۱۱۴۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۱۸ دی ۱۳۹۷
به گزارش پایگاه 598، آرمان نوشت: شنیده شد که ساشا سبحانی پسر سفیر سابق ایران در ونزوئلا طی ماه‌های اخیر با انتشار پست‌های متعدد در صفحه اینستاگرام خود بر سر زبان کاربران فضای مجازی افتاده است. در نخستین ویدئویی که از این آقازاده جنجالی در صفحات مجازی منتشر شده بود، وی مردم را با لحنی زننده و توهین آمیز مورد خطاب قرار داده بود. این آقازاده جنجالی هر بار با انتشار فیلم و عکسی تازه در صفحه اینستاگرام خود یکی از از بازیگران و سلبریتی‌ها را مورد خطاب قرار می‌داد و با لحنی اهانت‌آمیز به آن‌‎ها بی‌حرمتی می‌کرد و به گفته خودش سعی در افشاگری علیه آن‌ها داشت. حالا فیلمی کوتاه از کتک خوردن این آقازاده جنجالی از سوی چند فرد ناشناس توسط کاربران فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها