يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۱۱۷۹
زمان انتشار: ۲۱:۵۷     ۱۸ دی ۱۳۹۷
مدیرعامل بانک آینده:
مدیرعامل بانک آینده گفت: برای عبور از وضعیت فعلی اقتصادی کشور باید همراه تمام مردم و دوشادوش مسئولان اقتصادی کشور آماده بوده و برنامه داشته باشیم.
به گزارش پایگاه 598، جلال رسول‌اف در جلسه هم اندیشی که با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیران ارشد و روسای شعب سراسر کشور بانک آینده در ساختمان مرکزی این بانک در تهران برگزار شد با اشاره به شرایط اقتصادی کشور خطاب به مدیران و روسای شعب بانک گفت: همه ما به عنوان یک مدیر بانکی باید دوشادوش مسئولان اقتصادی کشور و همراه تمام مردم و برای عبور از شرایط دوران تحریم، آماده بوده و برنامه داشته باشیم.

وی توضیح داد: اقتصاد ایران، بانک محور بوده و به همین دلیل بیشتر فشار دشمنان بر تخریب نظام بانکی کشور متمرکز است. لذا باید مراقب باشیم و اجازه ندهیم که با بعضی شایعه‌پردازی‌ معاندان، اعتماد مردم به بانک‌ها دچار تزلزل شود، گر چه مردم عزیزمان، هوشیارتر از این هستند که خود را در معرض این گونه شایعات قرار دهند.

مدیرعامل بانک آینده تاکید کرد: حق مشتری است که بداند در بنگاه اقتصادی که سرمایه‌گذاری کرده و با آن کار می‌کند چه می‌گذرد، لذا باید برای مشتریان و دیگر ذی‌نفعان وقت بگذارید و خدمات و محصولات بانک را برای آنها به طور کامل توضیح دهید.

مدیرعامل بانک آینده همچنین از روسای شعب بانک خواست با تلاش مضاعف آنچه برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان برای پایان سال، آن طور که شایسته  شان ذینفعان، مدیران، شهروندان و نام بانک اینده است انجام دهند تا مشتریان مانند همیشه وجه تمایز بانک آینده را احساس کنند.

وی با قدردانی از زحمات تمام مدیران ستادی و شعب در طول 9 سال گذشته، ابراز امیدواری کرد با تلاش تمام مدیران و شهروندان بتوانیم در پایان سال 1397 مانند سال‌های گذشته یک کارنامه درخشان و پر بار از خدمات به هموطنان و مشتریان، ارائه کنیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها