يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۱۱۹۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۱۹ دی ۱۳۹۷
مراسم معرفی برترین‌های فوتبال سال 2018 قاره آفریقا برپا شد.
به گزارش پایگاه 598، مراسم معرفی بهتری‌های فوتبال قاره آفریقا در شهر داکار، پایتخت سنگال برگزار شد و محمد صلاح در رقابت با پیر امریک اوبامیانگ و کالیدو کولیبالی برای دومین سال متوالی به عنوان برترین بازیکن معرفی شد.

هروه رنارد، سرمربی تیم ملی مراکش نیز به عنوان برترین سرمربی دست پیدا کرد. همچنین اشرف حکیمی، مدافع تیم دورتموند هم بهترین بازیکن جوان قاره شناخته شد.

تیم ملی بانوان نیجریه برترین تیم سال در بخش بانوان معرفی شد و پیشرفت تیم موریتانی در بخش مردان سبب شد تا کارشناسان این قاره، آنها را به عنوان برترین تیم مردان بدانند.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها