أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۱۱۹۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۱۹ دی ۱۳۹۷
مسئولان برگزاری مسابقات جام ملت های آسیا شایعه دیپورت خبرنگاران قطری از این کشور را رد کردند.
به گزارش پایگاه 598، برخی رسانه های کشور قطر طی روزهای گذشته از دیپورت چند خبرنگار این کشور که هدفشان پوشش مسابقات جام ملت ها بوده از کشور امارات نوشتند. این مساله حاشیه های زیادی را ایجاد کرد و به همین خاطر مسئولان برگزاری تورنمنت جام ملت های آسیا طی بیانیه ای رسمی در این خصوص توضیح دادند.

در بیانیه منتشر شده آمده است که حدود 2 هزار خبرنگار از کشورهای مختلف توانسته اند در کشور امارات حضور پیدا کنند. همچنین بیان شده خبرنگارانی که نتوانستند در امارات حاضر شوند، به این دلیل است که برای گرفتن ویزا اشتباه اقدام کردند. اماراتی ها اعلام کرده اند که هرکسی هم در صدور ویزا به مشکل خورده با نامه نگاری طی 24 ساعت حل شده است.

همچنین شبکه های تلویزیونی امارات نیز نسبت به این موضوع اعتراض کردند. برخی مجریان اماراتی در این خصوص گفته اند که همواره تیم های فوتبال قطری و خبرنگاران این کشور بدون مشکل وارد خاک امارات شدند و مشکلات اخیر هم تاثیری روی روابط فوتبالی نداشته و قطری ها در این باره می خواهند شرایط را نامساعد جلوه بدهند.

 


منبع: ورزش سه

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها