أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۱۲۲۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۲۰ دی ۱۳۹۷
مراسم دومین سالگرد هاشمی رفسنجانی؛
حسن روحانی در مراسم دومین سالگرد هاشمی رفسنجانی سخنان جالب و خنده‌داری بیان کرده و گفته که موشک‌ها و قدرت دفاعی ایران از دستاوردهای هاشمی رفسنجانی است! آقای روحانی ظاهرا فراموش کرده که صاحب توئیت معروف «دنیای فردا دنیای گفتمان است نه دنیای موشک» کسی جز آقای هاشمی نبوده است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، حسن روحانی در مراسم دومین سالگرد هاشمی رفسنجانی سخنان جالب و خنده‌داری بیان کرده و گفته که موشک‌ها و قدرت دفاعی ایران از دستاوردهای هاشمی رفسنجانی است!

آقای روحانی ظاهرا فراموش کرده که صاحب توئیت معروف «دنیای فردا دنیای گفتمان است نه دنیای موشک» کسی جز آقای هاشمی نبوده است و حتما به یاد ندارند که این موضع غلط هاشمی با واکنش قاطع رهبری مواجه شد و فرمودند: «اگر این حرف از روی ناآگاهی گفته شده باشد یک مسئله است اما اگر از روی آگاهی باشد خیانت است.»

ظاهرا ایشان به خاطر ندارد که آقای هاشمی زمانی که برای دولت دوم ایشان تعیین تکلیف می‌کرد، آرزو داشت که حسن روحانی در دولت بعدی خود قوای نظامی کشور را تعطیل کرده و به تولید بپردازد.

هر چند اجل به او مهلت نداد تا امروز را ببیند، اما آقای روحانی به خوبی بودجه نیروهای مسلح را کاهش داد، اما به جای خرج کردن پول کشور در بخش تولید و صنعت، آن را خرج اشرافی‌گری و تشریفات کاخ ریاست جمهوری خود و شرکت‌های دولتی کرد.

ظاهرا آقای روحانی باید در کلاس درس قانون اساسی مجددا شرکت کند تا بفهمد مدیریت و راهبری نیروهای مسلح و قوای نظامی کشور در اختیار ولی‌فقیه بوده و دیگرانی چون ایشان و آقای هاشمی نه تنها نقشی در این حوزه‌ها نداشتند، بلکه اگر می‌توانستند با بتن‌ریزی و پلمب تاسیسات، این بخش را نیز مانند صنعت هسته‌ای به یک دکور بی‌خاصیت تبدیل می‌کردند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۵
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها