أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۱۲۴۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۲۱ دی ۱۳۹۷
جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹-امارات
تیم ملی امارات با پیروزی مقابل هند صدرنشین گروه A مسابقات جام ملت‌های 2019 آسیا شد.
به گزارش پایگاه 598، تیم ملی امارات، میزبان این دوره از مسابقات جام ملت‌های آسیا امروز از ساعت 19:30 به وقت تهران از گروه A در دومین دیدارش از مرحله گروهی به مصاف تیم ملی هند رفت.

در این دیدار به ویژه در نیمه اول هندی ها نمایش بهتری نسبت به تیم میزبان داشتند اما روی یک اشتباه فردی و با مهارت خلیفه مبارک غنیم دروازه‌شان باز شد تا امارات با برتری یک بر صفر راهی رختکن شود.

در نیمه دوم اماراتی ها با توجه به برتری یک نیمه‌ای با روحیه بهتری نسبت به بازیکنان هند وارد زمین مسابقه شدند و عملکردشان نسبت به نیمه نخست به مراتب بهتر بود و بر همین اساس علی احمد مبخوت در دقیقه 88 گل دوم امارات را به ثمر رساند تا با این برتری تیم میزبان با انجام 2 مسابقه و با 4 امتیاز صدرنشین گروه A شود. تایلند و هند نیز با 3 امتیاز در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند و بحرین هم با یک امتیاز در قعر قرار گرفت.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها