يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۱۲۹۳
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۲۲ دی ۱۳۹۷
بازگشایی مهد ویژه سگ در تهران اتفاق نامیمونی است که با قوانین اسلامی منافات دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جهان نيوز، در حین شرایط متضادی که برای نگه‌داری حیوانات خانگی و بویژه سگ‌ها در ایران به چشم می‌خورد، مشاغلی در مورد این حیوانات دیده می‌شود که خود حاکی از بیشتر شدن استفاده از این حیوانات به عنوان دوست و همدم است!

نگاهی به شبکه‌های اجتماعی به خوبی نشان می‌دهد که حتی صاحبان بسیاری از این حیوانات خانگی، وقت کافی برای گذراندن با این همراهانشان را هم ندارند؛ چه بسیار صفحاتی که آگهی واگذاری برخی از این حیوانات خانگی را به نمایش می‌گذارد تا شاید با تغییر صاحبان آنها، تغییری در شرایط این حیوانات ایجاد شود.

از جدیدترین مطالبی که در برخی از این صفحات ایجاد شده، آگهی نگهداری از حیوانات خانگی است. این صفحات با گذاشتن شماره‌هایی اقدام به جذب مخاطب‌هایی کرده‌اند که به دلیل مشغله کاری، توان نگاهداری از حیوانات در طول روز را ندارند. در عین حال از جمله افرادی هستند که می‌توانند ماهانه مبلغی را به مؤسسات یا افراد مشخص بپردازند تا در طول ساعات کاری، مراقب حیوان خانگی‌شان باشند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در این باره گفت: بازگشایی مهد ویژه سگ در تهران اتفاق نامیمونی است که با قوانین اسلامی منافات دارد.

عبدالرضا عزیزی با بیان اینکه سگ‌بازی را اشاعه ندهیم، افزود: بازگشایی چنین مدارسی نامیمون است و باید گفت اگر به‌جایی رسیده‌ایم که به تقلید از غربی‌ها مهد ویژه سگ در کشور راه‌اندازی می‌کنیم، علت را باید در نوع تربیت نسل جوان جست‌و‌جو کنیم.

وی ادامه داد: در واقع وزارت آموزش‌وپرورش، وزارت علوم و تحقیقات و نیز تمامی دستگاه‌های آموزشی باید توان خود را در اسلامی تربیت کردن جوانان بگذارند تا با این دست از اقدامات مواجه نشویم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها