أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۱۳۷۲
زمان انتشار: ۰۰:۵۹     ۲۴ دی ۱۳۹۷
«محمد ایمانی» در کانال تلگرامی خود نوشت:

عمله و اکله بی بی سی هم، خیلی باهوش تشریف دارند! چطور؟! در بوق و کرنا کردند که بی بی سی مستند ساخته درباره بهتان زدن در جمهوری اسلامی به اپوزیسیون، به چه قوتی! چند جا هم حاج حسین شریعتمداری را متهم کردند به بهتان زدن.

حالا که حاج حسین با تسنیم مصاحبه کرده و جواب بی بی سی و مهاجرانی و سروش و کدیور را مفصلاً با سند داده و خیانت و دروغ‌هایشان را به رخ شأن کشیده، به جای شرمندگی و عذرخواهی، مثلاً زرنگ بازی در می‌آورند و برای رد گم کردن می‌گویند "اتاق کار شریعتمداری رو دیدین رایانه تولید شرکت آمریکایی اَپل روی میزشه"!

آره واقعاً! مردم هم لابد متوجه نشدند که شما زدید به جاده خاکی! بهتان چی شد پس؟! فَبُهِتَ الّذی کَفَر. قرآن می‌فرماید وقتی حضرت ابراهیم با نمرود بحث کرد و دهان او را با گفتن اینکه "خدای من، خورشید را از مشرق به مغرب می‌برد، تو اگر می‌توانی خلافش را انجام بده"، بست، کافر (نمرود) مبهوت شد و از پاسخ در ماند.

مباهته یعنی با بی بی سی و نوچه هایش کاری کنید که دردشان بیاید اما نتوانند بگویند چه شأن شده و سوز و گدازشان دقیقاً از چیست؟!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها