أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۱۴۳۲
زمان انتشار: ۱۰:۱۶     ۲۵ دی ۱۳۹۷
شب گذشته دو تن از سربازان مرزبانی ارتش در حین پاسداری از نقاط صفر مرزی منطقه «خان‌لیلی» در «قصرشیرین» بر اثر برخورد با مین های به جا مانده از زمان جنگ تحمیلی به شدت مجروح و به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند.
به گزارش پایگاه 598، مدیرکل امنیتی استانداری کرمانشاه در خصوص جزئیات این حادثه به خبرنگار فارس گفت: 2 تن از سربازان مرزبانی ارتش شب گذشته ساعت 22:30 در حین گشت زنی با موانع مرزی برخورد و به دلیل انفجار مین به شهادت می‌رسند.

فاضلی ادامه داد: سربازان در حال گشت و کمین در جدار مرزی ایران و عراق بودند که به دلیل نامساعد بودن هوا وارد محدوده مین گذاری می‌شوند و با این موانع مرزی برخورد می‌کنند.

وی افزود: بارندگی‌های اخیر موجب جابه‌جایی مین‌ها شده و متاسفانه پس از مجروحیت و با وجود اقدامات پزشکی صورت گرفته، این دو سرباز مرزبانی به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

مدیرکل امنیتی استانداری ادامه داد: این دو سرباز با پایه خدمتی 96/9 از یگان مرزبانی ارتش بودند، و یکی از شهدا اصفهانی و دیگری از استان مشهد در حال گذران خدمت سربازی بودند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها