أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۱۵۴۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۴     ۲۷ دی ۱۳۹۷
نماینده مردم تهران در مجلس:
سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با بیان اینکه حادثه حمله سگ به دختر بچه‌ای در لواسان بسیار دلخراش بود، گفت: برای تأمین حقوق از دست رفته این دختربچه از سیستم قضایی کشور خواستارم اقدامات لازم را به سرعت برای احصاء حقوق این طفل خردسال انجام دهند.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه 598، سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: حادثه حمله سگ به دختربچه‌ای در لواسان بسیار دلخراش بود.

وی اضافه کرد: در ماده 522 و مواد بعد از آن قانون مجازات اسلامی این موضوع دیده شده که متصرف هر حیوانی که از احتمال حمله آن آگاه است باید آن را حفظ کند و اگر حیوان باعث صدمه به غیر شود مالک ضامن بوده و مقصر شناخته می شود.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در همین زمینه اظهار داشت: نظر به اینکه ذات حیوانی همانند سگ بر درندگی است و آن هم این نژاد که در بسیاری از کشورها پرورش و داشتن آن ممنوع شناخته می شود از این‌رو برای تأمین حقوق از دست رفته این دختربچه از سیستم قضایی کشور خواستارم اقدامات لازم را به سرعت برای احصاء حقوق این طفل خردسال انجام دهند.



وی همچنین تصریح کرد: برای جلوگیری از رخدادهای اینچنینی از هیچ اقدامی برای تدارک ضوابط اجرایی و قضایی توسط سیستم قضایی و یا دستگاه های اجرایی و شهرداری ها فروگذاری نشود چرا که ضمن حمایت از حقوق حیوانات، تأمین امنیت یکایک شهروندان نیز یک اصل اساسی است که قابل چشم پوشی و نادیده گرفتن به هیچ وجه نیست.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها